6 benefita jutarnjeg vežbanja

Koliko ti je puta prošlo kroz glavu da unaprediš svaki svoj dan, kao i svoje vežbanje? Da se probudiš i ležeš zadovoljniji. Nisi ni svestan koliko je jutarnje vežbanje dobro za tvoj organizam i da bi svako trebalo da izdvoji vreme pre početka dana i započne vežbanjem. Razloga ZA jutarnje treninge je pregršt, ali nabrojaćemo samo šest.

Ubrzaj metabolizam

Pretpostavljamo da nikada nisi čuo za EPOC efekat? Posle vežbanje tvoj metabolizam se ubrzava i brže variš hranu koju tvoj organizam unese kasnije. Neka istraživanja ukazuju da se posle vežbanja sagori oko 200 kalorija više 14 sati nakon vežbanja. Šta misliš da se dešava kada treniraš ujutru? Tvoj organizam biće mnogo efikasniji nego kada treniraš popodne. Jer po povratku sa posla imaš još samo 1 obrok, a posle jutarnjeg treninga imaš još najmanje 2. Izračunaj sam.

Lakše ćeš stvoriti naviku

Slažemo se da svi imamo mnogo manje obaveze pre odlaska na posao, nego nakon posla? Dešava se da posle radnog vremena uskoče prijatelji, drage osobe, neki nepredviđeni događaji. Šta tu najviše ispašta? Naravno, trening. Ono što će osigurati da na svaki trening dođeš je da trening označi početak tvog dana. Pomoći ćeš sebi i imaćeš dovoljno vremena za sve obaveze kasnije 🙂

Poboljšaj i fizičko i mentalno zdravlje

Možda nisi znao, ali jutarnje vežbanje ima nešto bolje rezultate na buđenje tvog organizma od kafe. Za vreme treninga tvoj organizam dobija signale da je buđenje, a posle dobijaš dovoljno energije da ti čitav dan prođe onako kako si zacrtao. Bićeš koncentrisaniji i budi siguran da će i ljudi oko tebe to osetiti.

Poboljšaj samodisciplinu

Kada god pokušavaš da dovedeš sebe u red sigurno izgovoriš „Otići ću da legnem ranije“ ili „Ustaću ranije da bih imao vremena“. E pa, jutarnje vežbanje može da bude tvoj najbolji prijatelj i saveznik. Ako stvoriš obavezu da ustaješ rano ujutru radi treninga počećeš da živiš onako kako želiš i pritom ćeš se osećati sjajno!

Lepše spavaj

Jutarnje vežbanje čini čuda za tvoj san. Istraživanja ukazuju da osobe koje treniraju ujutru spavaju duže i bude se odmorniji. Znači, jutarnje vežbanje ima pozitivne efekte skoro 24 časa.

Treniraj povoljnije

Ako te sve ovo gore napisano nije uverilo da je jutarnje vežbanje odlično rešenje za tebe kako bi postigao svoje ciljeve, znamo šta će pomoći. Svi jubitelji jutarnjih grupnih treninga imaju priliku da u Tribe-u treniraju povoljnije. Pogledaj FIT JUTRO paket u Cenovniku i iskoristi sve benefite jutarnjeg vežbanja 🙂

Kao što vidiš, argumenata u korist jutarnjih treninga zaista ima mnogo. Ali, kao i sve u životu, ako ne doneseš odluku ništa od ovoga ne vredi. Napravi prvi korak ka zdravijem životu.

Leave a Reply