fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

Đorđe Đerić – trener koji je skinuo 1345kg masnog tkiva kod svojih klijenata

22/11/2017

Svakodnevno pričamo, podstičemo sve koji žele da urade da postepeno krenu, postave cilj i zakorače u bolji život. Đorđe Đerić već 10 godina drži personalne treninge i do sada je skinuo preko 1300kg masnog tkiva kod svojih klijenata. Ta brojka raste iz meseca u mesec. On definitivno zna kako se dolazi do rezultata. Koje su najčešće greške koje pravimo kada krenemo u teretanu?

Prvo što treba da urade ljudi sa kojima radim je da ubede sebe da oni to mogu i da imaju želju da zacrtani cilj i ostvare. Druga veoma bitna stvar je da ne lažu sebe. Za ovih 10 godina koliko se bavim ovim poslom dešavalo mi se da treniram neke ljude više nego neke druge klijente, a da oni ne gube ni jedan gram. Ti isti klijenti bi me ubeđivali da vode računa o ishrani onako kako sam im rekao a da nemaju rezultate, da bih posle saznao od njihovih prijatelja da jedu kod kuće šta stignu. Oni nisu slagali mene, lagali su sebe. Stvarno nema šanse da izgubite na kilaži dok ne regulišete ishranu. Znači morate prvo postaviti cilj sebi, zatim imati želju i redovno trenirati, voditi računa o ishrani i rezultati će na kraju meseca sigurno biti vidljivi.  

Biti opterećen rezultatom ne vodi do rezultata

Još jedna bitna stvar kod treniranja je da se opustite. Kroz moje iskustvo video sam da najbolje rezultate imaju klijenti koji nisu bili opterećeni, tj. Oni koji se nisu svaki dan merili već na kraju meseca. Kao što se svima nama mnogo puta pokazalo u životu glava zna da bude naš veliki neprijatelj.

Psiha je sve

Kod ljudi koji imaju veliki procenat masti, mozak tu mast detektuje kao veliki organ i kada ta mast krene da se troši u velikim razmerama mozak kreće da se buni, da vam šalje impulse da vam nije dobro ili da vam nešto fali. To je trenutak kada treba da pobedite sami sebe, a ne da odustajete.

Genetika utiče na rezultat, ali ne previše

Stvarno nisam imao probleme sa klijentima koji su me slušali i radili kako sam im rekao. Kod nekih su rezultati brzo vidljivi, a kod nekih treba više vremena. To naravno dosta zavisi i od genetike, ali i od toga koliko ste napravili masnih ćelija dok ste bili mali. Oni koji su kao deca bili mršavi mnogo lakše održavaju kilažu nego oni koji su ceo život bili deblji, jer organizam uvek traži da dopuni depoe tih masnih ćelija.

Zdravim navikama do dugoročnih rezultata

Za zdrav život neophodno je trenirati minimum 3 puta nedeljno, sve ispod toga je malo jer se organizam mora uvek iznova prilagođavati na stres izazvan treningom. Za rekreativce preporučujem dan treninga pa dan pauze. Naravno, ako želite brže rezultate onda morate trenirati više puta nedeljno.  U početku preporučujem isključivo treninge nižeg inteziteta, a većeg obima dok se telo ne privikne na trening. Tako izbegavate povrede i telo uvodite ravnomerno u trenažni proces.

Navike koje treba da promene: da izbace sve slatko bilo da su to sokovi ili slatkiši, umesto toga pojesti voće(jedna jabuka ili pomorandza ili dve mandarine) i to između ručka i večere. Jesti više manjih obroka dnevno, ne večerati posle 20h, jer je metabolizam tad veoma usporen. Obavezan svestran i jak doručak, ne piti alkohol, truditi se da za ručak i večeru jedete jednu vrstu namirnica a ne da mešate (pr. Meso i salate, pirinač i pečurke, povrće, riba i salata…) Dezert izbaciti obavezno, alkohol takođe. Više se krećite, a manje idite kolima. Izdvojite bar 4 sata nedeljno za treniranje.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.