• +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

IDA SUBOTIĆ – VEŽBANJE SA INDIVIDUALNIM PRISTUPOM (VIP) MI JE DALO NAJBOLJE REZULTATE

17/05/2018

 

Sve se može! Ida Subotić je član našeg plemena od početka. Pročitajte tekst o jednoj doktorki na specijalizaciji u Kliničkom centru za kardiologiju i njenoj Tribe „karijeri“.

Možda vas inspiriše…

Radim u Kliničkom centru Srbije, tačnije na Klinici za kardiologiju, kao doktor na specijalizaciji, a u jeku sam spremanja mog najvećeg ispita do sada iliti specijalističkog koji mi je za manje od mesec dana.

Ali ni to me ne ometa 🙂

Inače sam rekreativac i volim sport, ali sam imala jednu pauzu od pa… sigurno 5 godina tokom kojih se nisam aktivno bavila nekim sportom, te je moja kondicija bila ravna nuli.

Inače, u Tribe me upisala drugarica dok ja uopšte nisam bila u zemlji. Rekla mi je: „Оtvorila se lepa teretana u kraju, ja krećem i uplatila za nas dve“, tako da sam ja došla na neviđeno – u izvidnicu. Izgleda da je ta izvidnica potrajala evo do sad… 🙂

Ido, treniraš kod nas već dosta dugo, možemo reći od početka. Prošla si kroz razne treninge… Šta smatraš najboljim rezultatom dosadašnje Tribe „karijere“?

Pa može se reći da sam kod vas od samog starta, a potpuno sam slučajno krenula, i to posle višegodišnjeg netreniranja. Najveći značaj ima neka super energija koja vlada u teretani i koja te vuče da se vratiš nazad, čak i kad si sav iscrpljen. A onda svakim danom sve bolji rezultati dolaze sami od sebe. Znači konstantni napredak – to je najbolji rezultat.

Kako si se odlučila za VIP program?

Za VIP sam se odlučila posle dužeg vremena treniranja grupnih treninga, jer sam imala utisak da sam došla do neke svoje granice koju nisam umela sama da probijem, a sa trenerom, ipak, zajedno možete probiti nove prepreke i savladati nove izazove… A i uvek je lepše u paru 🙂 VIP mi je omogućio da kombinujem personalne i grupne treninge. To mi je, konkretno, dalo najbolji rezultat.

Od kako si počela da dolaziš na treninge sa personalnim trenerom i da uporedo ideš na grupne, tvoja forma se drastično promenila. Kako se sada osećaš i koliko su ti performanse bolje nego ranije?

Mislim da su grupni treninzi odlična stvar jer imaš određeni termin kad moraš da dođeš i onda nema tog čuvenog odlaganja za nekoliko sati koje se nekako uvek pretvori u dane, nedelje i mesece. Drugo, efekat većeg broja ljudi koji vežba pored tebe je uvek stimulišući, a moram da napomenem da su treneri u Tribe-u stvarno sjajni, tako da se vrlo brzo vide efekti vežbanja i onda te to dodatno stimuliše i tera da se vratiš po još.

S druge strane, individualni pristup koji ima VIP program je kao stvoren za unapređenje i korekcije svih do sada netaknutih delova tela i uma… Tako da je meni kombinacija ta dva učinila da imam psihičke i fizičke performanse drastično bolje nego ranije. Zahvaljujujći treninzima sa personalnim trenerom postala sam mnogo bolja i na grupnim treninzima. Recimo, prednosti koje sada izvlačim iz BodyPump-a ili Tone-a su daleko bolji nego pre, jer sa trenerom radim pravilnu tehniku izvođenja i povezujem se sa telom svesnije.

Da li si imala neke posebne zahteve od trenera? Neki problematičan deo tela koji si želela da popraviš?

Svi mi imamo neki deo tela koji je problematičan i koji zahteva dodatan rad. Tako je i moja molba bila da fokus bude na njima… A mislim da je dovoljno reći da sam ženskog roda, pa da se ta problematična mesta sama nameću kao odgovor na pitanje. 🙂

Ti si zdravstveni radnik, radiš odgovoran posao. Kako uspevaš da uskladiš posao i treninge, budući da si veoma redovna i da ne propuštaš treninge?

Moram da kažem da se trudim da nikada ne odem na dežurstvo, koje je uglavnom noćno, a da prethodno ne odem na trening, jer sam primetila da mi je mnogo lakše da ostanem celu noć budna i funkcionalna ako sam taj dan trenirala.

S obzirom na količinu stresa na poslu, trening mi dođe kao neki vid terapije gde mogu da se oslobodim akumulirane energije koja ja najčešće negativna; ako je to vid mog opuštanja (pod opuštanjem moram da naglasim da je to isključivo trenutak izlaska iz teretane nakon napornog treninga :)) ), onda je pod moranjem uglavljen u bilo kakav stisnuti raspored tog dana. Da ne kažem koliko se potencira fizička aktivnost u svim našim udžbenicima i preporukama.

Svi kažu da si se mnogo prolepšala i promenila. Da li su samo treninzi zaslužni za to? 🙂

Za to prolepšavanje, stvarno ne znam ko je mogao tako nešto da kaže kad me vidi okupanu znojem sa svim izletelim venama koje postoje na glavi od napora na kojima piše svojeručnan potpis vaših trenera… 🙂

Ali hvala! 🙂

 

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.