INDOOR ❤ OUTDOOR

Vežbati bilo gde je dobra stvar. Vežbati svuda je još bolja stvar. Počelo je leto i razumljivo je da smo svi željni da izađemo „napolje“, u prirodu, u park, na planinu, reku… Normalno je i da leti vežbamo na otvorenom. Međutim, ukoliko želite da u potpunosti na pravi način oblikujete čitavo telo, outdoor fizičke aktivnosti neće biti dovoljne. Za to je potrebno nastaviti i sa indoor treningom.

Omogućite sebi najbolje od „oba sveta“ – indoor i outdoor – ovog leta, a rezultat koji ćete ostvariti biće njihov savršen balans i dopuna.

Plivanje – „Suvi“ treninzi u teretani u velikoj meri pomažu u plivanju. Jačanju leđa, ramena, tricepsa i velikih mišičnih grupa najbolje će doprineti BodyPump i teretana.

Vožnja rolera – Ukoliko želite da ojačate svoje noge i poboljšate ravnotežu vidimo se na Gliding-u i BodyBalance-u.

Planinarenje – Unapredite kondiciju, snagu nogu i izdržljivost. Najbolje rezultate ćete ostvariti uz Cross Hiit, Les Mills Tone i Gliding trening.

Tenis – Šljaka, beton ili trava – nije bitno. „Beli sport“ zahteva kondiciju, balans i snagu ramenog pojasa, a za to su savršeni Cross Hiit, Les Mills BodyBalance, Les Mills Tone. Teretana se podrazumeva.

Skijanje na vodi – Snaga core-a (trupa), balans, snaga ramena i leđa (pre svega latisimusa) preduslovi su da izgledate lagano na skijama. Ukoliko to želite, videćemo vas na Core-u, Les Mills Tone-u, BodyBalance-u i, naravno, u teretani.

Odbojka na pesku – Za jake noge i izdržljivost? Bez mnogo razmišljanja: Gliding i BodyPump.

Vožnja bicikle – Pogledaj odgovor iznad. 😉

Koji indoor treninzi u Fitness Tribe-u bi, prema vašem mišljenu, doprineli poboljšanju vaših karakteristika kada su u pitanju outdoor aktivnosti? Na primer – odbojci na pesku ili vožnji bicikle? Za one odvažnije – raftingu ili kajaku?

Leave a Reply