Jelena Avramov: Pravilna ishrana i treninzi su dva neodvojiva faktora!

Da li ti se desilo da treniraš naporno, a da ne vidiš rezultate? Ili da paziš na ishranu, a postižeš gotovo suprotan efekat? Uz pažljivo osmišljen plan vežbi i ishrane, rad sa instuktorima i nutricionistom, ovog novembra počinjemo put do cilja zajedno. I krećemo pametno!

Sklopili smo saradnju sa hrono centrom dr Gifing u cilju postizanja najboljih rezultata. Sve Trajbovce očekuje popust od 30 odsto na usluge hrono centra, a kako bismo što bolje upoznali put koji je pred nama, razgovarali smo i sa nutricionistom iz tima Dr Gifing, Jelenom Avramov.

U čemu se ogleda značaj pravilne ishrane prilikom treniranja?

Jako je važno da trenažni proces bude praćen uz adekvatnu ishranu, jer se jedino na takav način mogu postići željeni rezultati. Trening i pravilno izbalansirana ishrana su dva praktično neodvojiva faktora, jer ukoliko ishrana nije pravilno izbalansirana efekti treninga mogu izostati. Mogu se donekle postići rezultati ili samo sa treningom ili samo sa pravilnom ishranom, ali posle nekog vremena uglavnom dolazi do stagnacije kada je neophodno uključiti jedan od ova dva faktora koji nedostaju.

Šta je to što Trajbovce očekuje nakon dolaska u centar dr Gifing?

Trajbovce očekuje prvo merenje sastava tela na In Body analizatoru, zatim test intolerancije i detaljan razgovor sa nutricionistom i preporuka ishrane u zavisnosti od zdravstvenog stanja i sastava tela. Ukoliko postoji neki zdravstveni problem ( oboljenja štitne žlezde, dijabetes, poremećaj lipidnog statusa, insulinska rezistencija, policistični jajnici itd) uključuje se i lekar koji daje preporuku za upotrebu suplementacije u cilju poboljšanja opšteg stanja organizma

Šta podrazumeva hrono ishrana?

Program Hrono ishrane dr Gifing se bazira na pravilnom unosu hrane u vremenu kad se ona može na najbolji mogući način iskoristiti u cilju stvaranja energije, a ne masnih naslaga. Ne postoji brojanje kalorija, merenje količine namirnica, već samo dobra kombinacija namirnica i pravo vreme za određeni obrok. Program nam omogućava da se oslobodimo viška kilograma bez gladovanja, a ujedno je i odlična preventiva za nastanak dijabetesa, bolesti srca, krvnih sudova i različitih malignih oboljenja. Pored toga, ovaj program ishrane dovodi do povećanja nivoa proteina u telu, istovremeno i mišićne mase kod svih ljudi koji imaju bilo koju vrstu deficita.

Kakvi treninzi su idealni u kombinaciji sa hrono ishranom?

Preporuka fizičke aktivnosti je individualna i zavisi od sastava tela. Merenjem na In Body analizatorima, koje vršimo u našem centru, dobijamo detaljan uvid u sastav tela ( procenat masti, mišića, vode) i u zavisnosti od toga da li postoji suficit masti ili deficit mišića ili npr često viđena kombinacija ova dva „problema“ (suficit masti i deficit mišića), se daje savet kako za ishranu tako i za sprovodjenje trenažnog procesa.

Kakve rezultate možemo očekivati ukoliko se pridržavamo programa?

Usled pridržavanja programa dolazi do poboljšanja opšteg stanja organizma, biohemijskih parametara i sastava tela.

Već za 10-30 dana se smanjuju vrednosti holesterola, triglicerida i šećera, a ukoliko govorimo o redukciji telesne težine, rezultati se mogu videti već nakon dve nedelje.

Leave a Reply