Jelenini omiljeni obroci

Naša Jeca super izgleda i puna je energije. Razlog za to nije samo svakodnevno praktikovanje yoge i meditiranje, već i pametan izbor namirnica i svakodnevni post od po minimum 8h.

Jutro mi je najvažnijji deo dana. Ustajem veoma rano, oko 5h. Prvo uradim tehnike disanja za pokretanje energije i razbuđivanje, potom odradim 12 puta pozdrav suncu (vežbe joge) i nakon toga meditiram 30 min. Nakon tuširanja spremam lagan obrok, nisam od onih koji trebaju jak energetski doručak u vidu jaja, sira i mesnih prerađevina. S obizorom na to da sam vegeterijanac uglavnom doručkujem ovsene pahuljice sa nekim sezonskim voćem, bademima, lanenim semenom, golicama, organskim kakaom ili napravim šejk od heljde, banane, badema i sojinog mleka.
Kada imam potrebu za proteinima jedem avokado, mladi koziji sir, popijem konopljin protein ili protein od kokosa.

Ručak je uglavnom kombinacija neke žitarice sa povrćem, leti ulavnom volim hladne salate kao što je npr. proso salata sa čeri paradajzom, paprikom, rukolom ili mladim spanaćem, brusnicama. Vrlo sam specifična što se tiče hrane, volim da mesam razne ukuse. Obožavam da kuvam, tako da stalno nesto novo izmišljam. Trenutno sam npr. na tajlandskom meniju: povrće u kokosovom mleku sa ukusom limunove trave mmmm

Večeru uglavnom preskačem, desi mi se uzina u vidu neke voćke, jabuka, kruška, lubenica, grozđe ili orašasti plodovi, bademi, lešnici, orasi… puni su proteina i zdravih masti, daju mi dosta energije.

Zaista smatram da je hraniti se zdravo nešto najlakše na svetu. Može biti daleko jednostavnije nego čekanje u pekari npr. da se kupi neko pecivo . Poenta je da se ne treba odricati. Treba znati šta unosimo u organizam, šta nam doprinosi, a šta ne I ono što sam ja shvatila da daje najbolje rezultate je redovan post. Dakle, ne unošenja ništa osim vode, najpre po 8h, pa sve više I više dok ne postignete 24h bez hrane jednom nedeljno barem. Do toga se, naravno, dolazi postepeno. Ali, svakodnevno to možete sprovoditi tako što vam poslednji obrok u danu bude oko 18h ili 19h i onda narednih 16h ne unosite ništa.
Brinite o sebi, telo je vaš hram.

Leave a Reply