„Kombinacijom grupnih treninga do rezultata“

Pre tačno tri meseca, za prvi rođendan Tribe-a pisali smo tromesečne planove. Mnogi misle da smo ih zaboravili, ali tri meseca je prošlo i vreme je da pogledamo ko je napredovao, a ko ne. Katarina je studentkinja Fakulteta za fizičku hemiju i pravi ambasador grupnih treninga. Razgovarali smo o rezultatima, planu za 2018., ali i njenim omiljenim treninzima.

“Kada sam došla u teretanu moram da se pohvalim da su vrlo brzo došli i rezultati. Razlog je što sam bila baš redovna na grupnim treninzima i što sam se par meseci hranila zdravije nego inače. Mislim da su mi već posle mesec dana ljudi govorili da sam se zategla i da sam smršala par kilograma.”

Koji grupni treninzi su najviše doprineli dobrim rezultatima?

“Uglavnom idem na najluđe kardio treninge 🙂 Na početku sam najviše dolazila na Body Combat i Tbw, a sada uglavnom dolazim na Gliding i na Cross HIIT. Gledam da treninzi budu raznoliki i svaki bi preporučila. Zavisno od ciljeva.

Konkretno, Body Combat troši najviše kalorija i u pitanju je kombinacija borilačkih veština. Gliding je težak jer sve vreme rade noge i čitav core, dok je HIIT trening koji traje pola sata na kom se bukvalno urnišeš.”

Iako neko može da pomisli da grupni treninge ne daju jednako dobre rezultate kao rad u teretani, Katarina će ga uveriti u suprotno.

“Ako čovek ozbiljno shvati grupne treninge, naravno da daje rezultat. Konkretno, ja se trudim da na svakom treningu dam maksimum i to je dovelo do rezultata. Bila sam i u teretani i jednostavno grupni treninzi više odgovaraju meni i mom senzibilitetu. Volim muziku, da skačem uz nju, volim da se družim i ne bih menjala ništa.”

Planovi za 2018. godinu?

„Za narednu godinu mi je cilj da izgubim još nekoliko kilograma. Do sada smršala kilogram i po, ali to je zato što sam smanjila količinu masti, a povećala mišićnu masu i količinu vode. U 2018. Želim da izgubim još najviše 3-4 kilograma.“

Leave a Reply