Najbolje vežbe za ravan stomak i skidanje celulita

Ovo je jedno od najpopularnijih pitanja ljudi koji vežbaju i žele da promene svoj izgled. Postoji li tako nešto kao što su najbolje vežbe za rešenje ovih problema?

Kada krećemo u neki poduhvat prvo što treba je da znamo istinu i da ne trošimo vreme i životnu energiju na procedure koje ne daju rezultate. Otkriću vam tajnu. Slagali su vas! Ne postoje vežbe za ravan stomak i skidanje celulita.

Rešenje koje vam predlažem ne podrazumeva nikakve bolne procedure, iscrpljujuće treninge, niti skupe suplemente za “topljenje masti”. Sve što vam treba je snaga vašeg uma! Strpljenje će vas dovesti do pravog rezultata. Za početak, probajte se vratiti u daleku prošlost, kada ste još živeli u pećini. Kada biste se ujutru probudili, da li ste imali švedski sto sa obiljem hrane? Sećate se da toga nije bilo, već ste morali izaći iz pećine i krenuti u potragu za hranom. Nekada bi prošlo i po par dana da ništa ne ulovite i tom prilikom ne biste umrli od gladi jer je vaše telo dizajnirano za duže periode bez hrane. Iz tog razloga imamo toliko skladištenog masnog tkiva u našem organizmu. Svaka prosečna osoba ima preko 100.000 kcal skladištenih u masnim depoima.

Ono što je problem u savremenom načinu življenja je činjenica da je hrana dostupna na svakom koraku i vi u svakom trenutku možete zadovoljiti svoj hedonistički poriv, koji zapravo nije vaša prava potreba. U pitanju je emocionalna glad, koja je posledica isprogramiranosti kroz raznorazne reklamne poruke. Vaš mozak registruje sve te poruke i onda vas tera da jedete više, u čemu mu pomaže i negativno emocionalno stanje. Ako želite da topite masno tkivo koje imate na pretek, morate neko vreme jednostavno da prestanete da jedete. I još važnije od toga, morate prestati sa unosom ugljenih hidrata.

Nagomilane toksine naše telo izbacuje na površinu u vidu celulita. Budući da je koža najveći organ, sve što na nju stavimo direktno odlazi u krvotog, preko koga se dalje distribuira po čitavom telu. Stoga bi trebalo da pazimo šta mažemo na svoju kožu. Sve što inače ne bismo pojeli ne treba ni da stavljamo na sebe.

Pet obroka dnevno – obmana prehrambene industrije

Većina poruka koju dobijamo kroz razna sredstva informisanja nažalost nisu namenjena našem boljitku, već bogaćenju raznih industrija poput prehrambene, farmaceutske i td. Njima je u interesu da jedemo pet puta dnevno, jer kako će drugačije zaraditi na nama. Neprestani unos hrane vodi usporavanju tela, remećenju metabolizma, taloženju masnih ćelija. Svako unošenje hrane iritira pankreas da luči insulin, što dugoročno vodi iscrpljivanju ove žlezde.

Dajte telu šansu da se očisti

Preskakanjem jednog obroka dnevno dajete telu priliku da pristupi vašem masnom tkivu. Kako ćete trošiti nataložene masti ako neprestano unosite nove količine goriva. Telo nema šansu da uzme iz rezervi. Kada ovo postignete, onda probajte 24h da napravite post i ne unosite ništa sem vode.

Izbor namirnica

Izbacite svu pšenicu, žitarice uopšte, brašno, mlečne kravlje proizvode i šećere, a fokusirajte se na mahunarke (pasulj, sočivo, leblebije…), maslinovo, kokosovo I konopljino ulje, jaja, orašaste plodove, kozji I ovčiji sir i surutku, konopljin i bundevin protein, razno povrće.

Ključ je u svesnosti

Kada osvestite činjenicu da u većini slučajeva mehanički posežete za hranom, a da pritom i niste gladni jer vama upravlja podsvesni program, bićete u stanju da samo promenom fokusa na nešto drugo ili koncentrisanjem na disanje, recimo, vrlo brzo možete da prenebregnete osećaj gladi i oduprete se porivu da otvorite frižider iz dosade. Dakle, ključ je u svesnosti. Isto tako, kada jedete obrok, ukoliko vam um nije okupiran drugim mislima dok vi mehanički ubacujete hranu u usta, već ste prisutni u trenutku, primetićete koliko manje hrane vam je potrebno da se zasitite. Probajte nekada da jedete sa zatvorenim očima, da pratite pokret ruke dok prinosite viljušku ustima, žvaćete i gutate hranu svesni te radnje. Videćete ogromnu razliku.

Ivana Spasojević

Leave a Reply