• +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd
Training Hero Image

PERSONALNI TRENING

Šta je personalni trening?

Personalni trening je idealna opcija za one koji žele da u svakom trenutku imaju stručno lice uz sebe dok treniraju. Personalni trener je tu da od početka do kraja prati tvoje fitnes putovanje – od inicijalnog merenja i razogovora na početku, preko redovnih treninga i njihovih modifikacija u skladu sa tvojim napretkom, pa sve do kontrolnih merenja i provera ostvarenih rezultata.

Trening uz sprave, slobodno vežbanje, kardio, core, funkcionalni ili trening snage – sve ovo ti je, između ostalog, na raspolaganju.

Personalni trener će zadovoljiti tvoje posebne potrebe i želje, bilo da se radi o potrebi poboljšanja opšteg stanja i kondicije, smanjenja težine ili sprovođenju programa rehabilitacionog sadržaja. Lični treneri imaju vrhunsku obuku, stalno pohađaju stručna usavršavanja, vremenski su fleksibilni i brzo se prilagođavaju specifičnim zahtevima.

Kome je namenjen?

Nije bitno da li si tek počeo da treniraš, ili je trening uvek deo tvog nedeljnog plana – personalni trening je idealna opcija za tebe ukoliko želiš da te stručno lice redovno nadgleda.

Nisi siguran da li je personalni trening pravi izbor za tebe? Onda možeš iskoristiti opciju probnog personalnog treninga – bez obaveze da kasnije uplatiš ovaj paket. Probni personalni trening daće ti opciju da odlučiš na osnovu svog iskustva.

Ukoliko želiš da vreme treninga prilagodiš svom rasporedu, onda je personalni trening izbor za tebe. Svi termini su fleksibilni, uvek se možeš dogovoriti sa svojim trenerom. Ukoliko on nema slobodnih termina, a ti si se nameračio da treniraš – neko iz Tribe tima personalnih trenera može raditi sa tobom.

Benefiti personalnog treninga

Imajući u vidu da se sa trenerom dogovaraš u vezi sa tipom treninga, trajanjem i intenzitetom – benefiti su brojni. Kao i svaki vid fizičke aktivnosti, personalni trening će pozitivno uticati na tvoje zdravlje, raspoloženje i samopouzdanje.

Personalni trener će intenzitet i tip treninga prilagoditi tvojim potrebama i ciljevima koje želiš da ostvariš. Tvoj lični trener pazi i na to da li vežbe izvodiš pravilno, što je veoma važno kako bi se izbegle povrede i kako bi efekti treninga došli brže.

S obzirom da se sa svojim trenerom dogovaraš oko termina – ukoliko odlaziš na put ili nisi u mogućnosti da treniraš, ne brini – ovaj paket funkcioniše tako što se treninzi posebno koriste.

A još jedan od Tribe benefita je i da, ukoliko spojiš šest meseci personalnog treninga, sedmi od nas dobijaš gratis!

TIPOVI PERSONALNIH TRENINGA

  • Program za mršavljenje

    Za zdravu redukciju telesnih masti nije dovoljno samo promeniti način ishrane i smanjiti kalorijski unos. Ovo je svakako neophodno, ali je fizička aktivnost presudna u procesu mršavljenja.

    Naš tim trenera najpre radi potrebnu dijagnostiku kako bi se utvrdilo početno stanje, postavili targeti i način kako da se što zdravijim putem dođe do cilja. Jačina i vrsta treninga zavise od stepena gojaznosti, kao i od opšteg stanja organizma.

    Glavni prioritet je uvek očuvanje i poboljšanje zdravlja.

  • Program za hipertrofiju (povećanje mišićne mase)

    Za stimulaciju mišićnog rasta potreban je pravilan program treninga.
    Progresivno povećanje opterećenja i intenziteta treninga dovešće do rezultata, kao i pravilna ishrana i dovoljno odmora.

    Najbolje vežbe za izgradnju mišićne mase su osnovne vežbe koje uključuju više mišićnih grupa u pokret, a deluju stimulativno na lučenje hormona rasta. Pored toga, potrebno je raditi i izolacione vežbe koje doprinose ukupnoj simetriji tela.

  • Program za oblikovanje tela

    Ovaj program je za one vežbače koji ne treba ni da smršaju, ni da se ugoje, već samo da poprave tonus mišića, zategnu i preoblikuju određene delove tela.

    Najčešći problemi koje vežbači imaju su: kod žena manja masa gluteusa (sedalnog mišića), zatim takozvane jahaće pantalone, kruškast oblik građe, slabiji gornji deo tela.

    Kod muškaraca česti problemi su asimetrija u donjem i gornjem delu tela, masne naslage oko stomaka, nedovoljno razvijen grudni mišić u odnosu na ramena i ruke.

  • Rad sa decom (korekcija deformiteta)

    U periodu razvoja najčešći su deformiteti kičmenog stuba i to kifoza, skolioza, udubljene i ispupčene grudi, asimetrije. Oni se uglavnom javljaju kod mladih osoba u periodu rasta.

    Za uspešno rešavanje ovakvih problema potreban je individualan pristup i česta procena dobijenih rezultata.

    Najzastupleniji deformitet kičmenog stuba je skolioza i najčešće se javlja kod devojčica u periodu adolescencije.

    Svi deformiteti kičme mogu dovesti do funkcionalnih smetnji koje se u detinjstvu podnošljive zbog velike adaptivne sposobnosti mladog organizma, ali idući prema zrelijem dobu postaju sve nepodnošljivija. Zato ih treba ispravljati na vreme.

  • Posebna stanja

    Trening i dijabetes

    Dijabetes tip 2 javlja se u srednjem dobu, posle 30. godine života i direktno je vezan za način života i ishranu.

    Fizička aktivnost (pre svega trening snage) povećava osetljivost ćelija organizma na insulin, popravljaju se insulinska rezistencija i hiperinsulinemija. Samim tim, popravlja se metabolizam glukoze, pa i ne dolazi do stvaranja i nagomilavanja masnog tkiva.

    Trening i povišen srčani pritisak

    Fizička aktivnost je jedan od najvažnijih koraka u poboljšanju zdravlja. Nepravilan način ishrane i manjak fizičke aktivnosti glavni su faktori rizika za nastanak srčanih bolesti, između ostalih i hipertenzije.

    Ukoliko se bolest već javila, potrebno je regulisati telesnu težinu i raditi određenu vrstu treninga koja će doprineti regulaciji krvnog pritiska.

    Trening i diskus hernija

    Nakon što se dijagnostikuje diskus hernija i uklone ili smanje bolovi, sledi najvažniji deo lečenja, a to je jačanje mišića duž kičmenog stuba, kao i abdominalne regije, zatim poboljšanje fleksibilnosti, što je moguće postići jedino redovnim vežbanjem pod stručnim nadzorom.

    Akcenat na ovom treningu treba da bude na kontrolisanom izvođenju pokreta i adekvatnom izboru vežbi.

    Trening i povrede kolena

    Svaka povreda ligamenata i meniskusa izaziva značajan problem u funkciji kolena. Međutim, ovakve povrede ne treba da znače i prekid treniranja.

    Povrede kolena, nakon što se utvrde od strane lekara specijaliste, potrebno je tretirati u adekvatnom trenažnom procesu, u kome se akcenat stavlja na jačanje mišića kvadricepsa, PNF vežbama, uspostavljanu obima pokreta i očuvanju ili poboljšanju mišićne snage.

FAQ

  • Šta treba da ponesem na trening?

    Sve što ti je potrebno za trening su čiste patike, voda, peškir i komotna sportska oprema. Mi imamo sve ostalo!

Imate dodatna pitanja? KONTAKTIRAJTE NAS