ŠTA JE CORE?

Jačajući core mišiće, ovaj trening postavlja osnovu za snažno telo.

Jak core čini da budeš bolji u svemu što radiš – od svakodnevnih aktivnosti do omiljenog sporta. Svi pokreti na CORE treningu imaju lakše i teže modifikacije, tako da su izazovni, a opet dostižni za svaki fitnes nivo. Tokom 30 minuta instruktori te vode kroz pravilnu tehniku izvođenja vežbi sa opterećenjem i ekspanderima i kroz vežbe u kojima koristimo sopstvenu težinu tela kao što su hover i crunch.

NAUČI VIŠE O NAČINU FUNKCIONISANJA TVOG TELA

Fokus ovog treninga je pravilna, precizna tehnika, tako da ćeš kroz trening naučiti puno o svom telu dok ujedno postaješ snažniji.

BENEFITI

CORE za kratko vreme daje brze rezultate čineći telo snažnim i fit. Svaki trening predstavlja novi izazov bez obzira na fitnes nivo.

NAUKA IZA CORE TRENINGA

Ovaj trening fokusiran je na mišiće koji povezuju gornji i donji deo tela. Samim tim idealan je za oblikovanje stomaka i zadnjice, za jačanje leđa, za povećanje funkcionalne snage i za prevenciju povreda.

SAZNAJ VIŠE O CORE TRENINGU

U kakvoj formi je potrebno da budem?

CORE odgovara svim godištima, sposobnostima i fitnes nivoima. Pokreti su jednostavni, a opcije omogućuju da biraš intenzitet koji ti odgovara. Vrlo brzo osetićeš benefite ovog treninga. Probaj. Videćeš.

Koliko puta nedeljno bi trebalo da dolazim na treninge?

Za odlične rezultate, preporučujemo CORE 2-3 puta nedeljno.