POVEĆAVA

SNAGU

OBLIKUJE

TELO

AKTIVIRA

SVE MIŠIĆE

ŠTA JE GLIDING

Glide je visoko intenzivan program savršen za gluteus i core koji su maximalno angažovani tokom treninga. Pokreti se izvode uz pomoć glider-a – diskova koji klize po podlozi čime trening dobija potpuno novu dimenziju.

SVE ŠTO JE POTREBNO ZNATI O GLIDING TRENINGU

Sagorevanje kalorija, povećanje nivoa hormona sreće-endorfina, kardio respiratorna izdržljivost, oblikovanje gluteusa I trbušnjaka, povećanje izdržljivosti core-a. Odlična priprema za sve snežne i sportove na vodi. Utiče na oslobađanje od stresa i povećanje samopuzdanja.

Šta je potrebno da ponesem na GLIDING?

Osim čistih patika, peškira, flasice vode, puno pozitivne energije.

Kakvu fizičku spremnost zahteva GLIDING?

Gliding je koncipiran kao izazov tako da sam možeš diktirati tempo ili izabrati ponudjenu opciju kako bi trening odradio u punom intenzitetu.

Koliko često treba da treniram Gliding?

Optimalan broj treninga je od dva do tri puta nedeljno.

KOLIKO TRAJE I KOG JE INTENZITETA GLIDING?

Trening traje 45 minuta i visokog je intenziteta.