POBOLJŠAVA

KARDIO IZDRŽLJIVOST

UNAPREĐUJE

BRZINU

UBRZAVA

POTROŠNJU KALORIJA

ŠTA DA OČEKUJEŠ NA TRENINGU?

Cross HIIT je 30-ominutni visoko intenzivni intervalni trening koji povećava kardiovaskularnu izdržljivost, brzinu i čini da telo sagoreva kalorije i satima nakon treninga.

Ovaj trening koristi kombinacije vežbi sa sopstvenom težinom što povećava izazov i intenzitet koji su potrebni za postizanje rezultata. Sve to uz moćnu muziku i sjajne instruktore koji će da te bodre do poslednjeg ponavljanja pomoći će ti da postaneš fit jako brzo.

BENEFITI

Brzo povećava kardiovaskularnu izdržljivost, poboljšava brzinu, ubrzava potrošnju kalorija tokom i satima nakon treninga. Zaboravi sate i sate treniranja, sve ovo postižeš za 30 minuta!

NAUKA IZA CROSS HIIT TRENINGA

Nema mesta sumnji. Ovaj trening daje rezultate i to je naučno dokazano. Efekat HIIT treninga je sagorevanje kalorija satima nakon treninga, podiže izdržljivost na visok nivo, trenira brzoreagujuća mišićna vlakna, povećava procenat mišićnog na račun smanjenja masnog tkiva.

SVE ŠTO JE POTREBNO ZNATI O CROSS HIIT TRENINGU

Koliko fit bih trebao da budem da bih vežbao GRIT?

GRIT je kreiran tako da konstantno izaziva tvoju snagu, a budući da na treningu sam biraš intenzitet rada, pogodan je za svakoga.

Koliko često bi trebalo da vežbam?

GRIT je dodatak treninzima, te će treninzi dva puta nedeljno doneti idealne rezultate.

Šta bi trebalo da ponesem na trening?

Uobičajenu opremu za trening, flašu vode i peškir. I odlučan stav. Nama prepusti ostalo.