fbpx
  • +381 60 405 7367
  • Radnim danima: 7-22h, subotom: 9-21h, nedeljom 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd
3 načina da održiš motivaciju za treniranje tokom letnjih dana
Sunčani dani i veće temperature mogu otežati pronalaženje motiva za dolazak u fitnes centar. Osim toga, teško je odoleti svim tim baštama i terasama u gradu, parkovima i splavovima! Bez obzira na razlog, znamo da nas preskakanje treninga sprečava da fizički i mentalno budemo fit.
Zato sledeći put kad te obuzme želja da spavaš ili bi radije na piće sa drugarima, seti se zašto si uopšte započeo/la svoje fitnes putovanje. Bez obzira na to koji su ti ciljevi u fitnesu, možeš da isprobaš jednu od tehnika u nastavku kako bi podržao sebe i uradio nešto zaista korisno (ne kažemo da druge stvari nisu).

Postavi novi cilj

Kako postajemo jači, naši ciljevi se prirodno menjaju. Međutim, ponekad zaboravimo da se zaustavimo i preispitamo svoj napredak. Odvoj vreme da razmisliš na čemu želiš da radiš u narednih nekoliko meseci. Postavljanje novog cilja je možda ono što ti treba da bi ponovo bio motivisan. Treneri ti mogu pomoći u tome. Treba samo da ih zamoliš.

Vežbaj ujutru

Stavljanje treninga u planer odmah ujutru pomoći će ti da ostaneš posvećen duže. Kako dan odmiče, pojavljuje se više obaveza koje komplikuju stvari i od kojih se zamaraš i onda ti motivacija jednostavno nestaje.

Vežbaj u društvu

Osećaj zajedništva u Trajbu je veoma važan. Dovedi prijatelja na trening ili pronađi prijatelja u klubu koji će ti pomoći da budeš istrajniji. Družite se, provedite vreme zajedno i budite jedno drugome podrška.

ŠTA JE UOPŠTE LES MILLS?

Nemaš baš nikakvu ideju šta je LES MILLS? Čuo si da je LES MILLS posebna vrsta treninga, ali ti još uvek nije najjasnije o čemu se radi?
Pravimo sexy pleme slika Fitness Tribe
Prijavi se za probni trening