fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-15h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

8 DOBRIH RAZLOGA DA LETI NE PREKIDAŠ SVOJE NAVIKE TRENIRANJA

04/06/2020

Pretpostavimo da leti prestaješ da radiš sve ono što radiš zimi, a dobro je za tebe. Zamisli da se
ne družiš sa prijateljima, da ne ideš na putovanja i ne jedeš hranu koji voliš.
Zašto? Pa, eto tako, jer je leto.
Pretpostavimo da leti prestaješ da treniraš i činiš dobro za svoje telo, iako si od jeseni do
proleća uživao u tom super trening osećaju.
Zašto? Pa, eto tako, jer je leto.
E pa nije tako!

Pročitaj osam dobrih razloga zbog kojih ti neće pasti na pamet da sada, kad je najbolje, prekineš svoju trening naviku:

1. Ako želiš dobro odlikovano telo, onda je kontinuitet za tebe najvažniji
Mišići neće sami od sebe ostati lepo oblikovani. Važno je da ih pokrećeš i budiš više puta
nedeljno. Jednostavno će se uspavati preko leta, a ono što je najgore – biće ti jako teško da ih
probudiš nakon 2, 3 meseca.
2. Dva meseca pauze, poništiće četiri meseca napornog rada
Pauzom ćeš poništiti sav trud i napor koji si ulagao svih ovih meseci. Mišići će krenuti da se
opuštaju i polagano gube formu i oblik. Znamo da ne želiš to da čuješ, ali tada se vraća i ono
malo viška na standardnim mestima.
3. Biće ti mnogo teže da se vratiš treniranju nakon leta
Isto je kao i sa drugim aktivnostima kojima se vraćaš nakon nekog vremena. Najgore što može
da ti se desi jeste ono ’Krećem od sutra, sutra, sutra...’
4. Gledaj na treninga kao na zabavu
Naravno da je leti sve podređeno zabavi i uživanju. To je jednostavno tako. Ni sa treningom ne
treba da bude drugačije. Uživaj i ne opterećuj se posebnim rezultatima. Oni će neizostavno
doći.
5. Odličan trening možeš da uradiš za samo 30 minuta
Leti ćeš imati mnogo drugih aktivnosti i nije potrebno da se ’preseliš’ u fitnes centar :), važno je
da održiš kontinuitet. Već znaš da je dnevno dovoljno i samo 30 minuta za vežbanje, bilo da je
to core trening, trening snage ili fleksibilnosti.
6. Bićeš najzgodniji/a gde god da se pojaviš
Zar ovome uopšte išta više treba da se doda? 🙂
7. Pokrenućeš organizam, dati mu više energije i adaptirati ga na velike vrućine
Pad pritiska, oticanje i vrtoglavice su česte u letnjem periodu. Čak i ako nemaš nikakvih
problema sa zdravljem, sigurno si osetio ove simptome leti. Trening će pomoći tvom organizmu
da se izbori sa velikim vrućinama. Osim toga, u Trajbu je temperatura uvek ugodna i
prilagođena za vežbanje. Nije loše da se kod nas skloniš sa vrućine, zar ne? 🙂

8. Ne čekaj septembar za nove početke
Sve dobre početke smo možda već počeli. Možda je vreme da ih samo nastavimo. Ne čekaj
septembar da kreneš da radiš na sebi.
Na kraju, zar ti uopšte treba neki razlog? Zar nije dovoljan onaj odličan osećaj koji imaš nakon
treninga? Ma sigurno ne želiš da prestane. Ne sad kad je najbolje. 🙂
Vreme je da nam uskoro krene letnja trening avantura! 😉

U Trajbu je leti najbolje zezanje

Volimo visoke temperature, jer one znače: haljine, šorceve i lepršavu garderobu. Tada se vidi
koliko smo trenirali tokom zime, jer mi ne počinjemo pred prvo oblačenje kupaćih kostima! Ovog
leta, zaljubi se u našu energiju i neka ta veza potraje do zimskih dana. 🙂 Mi smo napravili prvi
korak, a na tebi je da klikneš na baner ispod.

Otvaranje letnje sezone je u subotu 06. juna, zato popuni kontakt formu i prijavi se za besplatne treninge

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.