fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

Brzi rezultati – Kako doći do njih?

15/05/2020

Posle perioda koji je za nama i u kome možda nismo trenirali koliko bismo inače da nije bilo
vandrednog stanja ili smo možda samo sedeli I ležali, telo vapi za pokretom.

Želiš da smršaš, da oblikuješ telo, da imaš više energije tokom dana, da noću bolje spavaš, da
smanjiš apetit, da poboljšaš kondiciju i sve to ako je moguće “za juče.“ 🙂
Zapamti, prave i velike stvari grade se postepeno! Potrebna je jaka volja, istrajnost, dobar plan i
jasan cilj!
Kako bi bili sigurni da ćete istrajati, morate usaglasiti želje i mogućnosti, tako ćete doći do
rezultata bez da naškodite svom zdravlju!

UKOLIKO DO SADA NISI TRENIRAO ILI SI NAPRAVIO VELIKU PAUZU

Kada si odlučio i započeo sa treninzima, sledeća važna stvar je strpljenje. Iako će u ovoj prvoj
fazi treninzi biti najnižeg intenziteta, mi smatramo da je ovo najteža faza.

Ta početna faza traje u proseku 45 dana. Ovo je period u kojem doživljavaš velike promene,
susrećeš se sa raznim novinama dok nestrpljivo očekuješ da vidiš prve rezultate. Da ne
zaboravimo u ovoj fazi pored treninga neophodno je da počneš da menjas navike u ishrani koje
često dovode do kriza, a koje se završavaju u kasnim večernjim satima viteškom borbom
između tebe i frižidera. Prvih 14 dana su najteži i neretko “frižider izlazi kao pobednik“, nakon
toga tvoj telo se adaptira na novine, osećaćeš da ti trening lakše pada, uradićeš par ponavljanja
više, tvoje pauze će biti kraće...a frižider? On postaje protivnik koji nije više vredan pomena.

A rezultati?

Nećemo se lagati i ne dozvoli da te drugi lažu kada kažu da ako se budeš pridržavao čudesne
formule, videćeš rezultate već posle mesec dana. Čuda se ne dešavaju, a rezultat je uvek
proizvod rada, želje da se osećaš dobro, uživanja u kretanju I kontinuiteta. U prvih 45 dana
nećeš možda mnogo videti, ali ćeš osetiti. Osetićeš da lakše ulaziš u farmerke, osetićeš da
lakše ideš uz stepenice, osetićeš da bolje spavaš, osetićeš da imaš više energije tokom dana.
I zapamti, izuzetno je važno da se u ovoj fazi ne forsiraš intenzitet treninga. Sama činjenica da
si počeo da vežbaš je već dovoljno opterećenje! Trening ne smeš doživljavati kao vreme
predviđeno za mučenje, već vreme u kojem ćeš uživati i posvetiti se sebi.

UKOLIKO VEĆ TRENIRAŠ REDOVNO I ŽELIŠ JOŠ KOJI PROCENAT MASTI MANJE

Kada su u pitanju takozvana “fina štelovanja” možemo da pričamo o brzim rezultatima, ukoliko
već redovno treniraš, ali želiš malo više. Pitali smo našeg innstruktora Petra koji se i takmiči u
fitnesu, na koji način on dolazi do najsavršenije definicije u pripremnom periodu. Evo šta je
rekao:
“Završnica pred takmičenje traje tri nedelje. Tada je izuzetno važno koliko vode pijem. Što više,
to bolje. Zatim šta jedem, koliko soli unosim I kakvu suplementaciju koristim. U ovom periodu
treniram po 6 do 12 puta nedeljno. Celokupno funkcionisanje podređeno je ovom cilju. Što se
ishrane tiče, ona je visokoproteinska (meso, riba, belanca), ugljenih hidrata jedem minimalno,
uglavnom u vidu povrća, zatim pirinča, integralne testenine I batata. Voće je takođe svedeno na
minimum zbog šećera. Hranu skoro da uopšte I ne solim, jer so vezuje vodu u organizmu I
ukoliko solite hranu, teško da možete imati tanku kožu na kojoj se iscrtavaju mišići. Nema
pekare, nikakvih hlebova, nema sokova ni alkohola.
Kada živim na ovakav način, primetne su nagle promene: masti se ubrzano tope, smanjuje se
kilaža, koža se tanji.
Ono što svi koji žele brzi rezultat treba da znaju je da se takva forma “tempira” za jedan dan,
dan takmičenja I da nije dobro održavati je duži period. Jer nus pojave su brojne, a ogledaju se

u padu koncentracije, veće razdražjivosti, padu imuniteta, I td. Suplementacija vitaminima I
mineralima je obavezna.
Međutim, iz svega toga I rekreativci mogu da izvuku neke zaključke kada je u pitanju količina
tečnosti, broj treninga, izbacivanje soli, pekare, sokova, alkohola, pa čak I mlečnih proizvoda.”

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.