fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

Cirkularni treninzi:

06/03/2017

Umorili ste se od ustaljenog načina treniranja u fitnes centru? Potrebno vam je osveženje u uobičajenoj rutini vežbanja na klasičnim spravama i trenažerima? Probajte funkcionalan trening.

Šta je cirkularni trening?

Cirkularni trening je trenutno najpopularniji vid treninga u svetu,  primenjuje vežbe koje istovremeno jačaju više mišića i doprinose boljoj koordinaciji i ravnoteži.

Cilj ovakvog treninga, koji neki nazivaju i funkcionalni ili total body workout, je podizanje radnog kapaciteta i smanjivanje potkožnog masnog tkiva. Ovakvim metodom intenzitet treninga je visok, tako da se za 60 minuta treninga, sa kontinuitetom od 3 puta nedeljno, može u značajnoj meri izgubiti na težini, a istovremeno ojačati muskulatura i poboljšati kondicija i funkcionalnost mišića.

Benefiti cirkularnog treninga su višestruki

  • Zdravije i vitkije telo
  • Bolja opšta sposobnost tela i priprema za dnevne zadatke i poslove
  • Poboljšana kondicija, izdržljivost i snaga
  • Veća gustina kostiju
  • Smanjenje krvnog pritiska i triglicerida
  • Efikasno sagorevanje masti
  • Poboljšan bazalni metabolizam (potrošnja kalorija u stanju mirovanja)
  • Snažnije telo, sa manje ili nimalo bola i ukočenosti
  • Prijatano i zabavno provedeno vreme. Zaboravićete na svakodnevne probleme, bar tokom treninga

Prednosti u odnosu na klasičan trening u fitnes centru

  • vremenska efikasnost vežbanja
  • razbijanje monotonije u treningu sa opterećenjem
  • jak metabolički stimulans
  • angažovanje više mišičnih grupa
  • razvijanje aerobnih kapaciteta i specifične mišične izdržljivosti
  • u današnjem svetu mašina, vraćamo se funkciji mišića i slobodnom pokretu
  • ubrzanje metabolizma zbog povećane potrošnje kalorija u odmoru uz povećanje bazalnog metabolizma što uzrokuje pojačanu potrošnju energije iz masnih depoa i smanjenje količine masnog tkiva u organizmu

Koji se rekviziti koriste u toku treninga?

U funkcionalnom treningu koriste se najsavremeniji rekviziti: švedske lopte, rastegljive trake, švedske lestve, tegići za ruke i noge, polulopte, medicinke, vijače, batlle rope, kao i TRX trake, koje su revolucionarni fitnes rekvizit sa kojim je moguće odraditi preko stotinu različitih vežbi koristeći isključivo sopstvenu težinu.

Kako izgleda i kome je namenjen?

Jedna od metoda za dizajniranje ovakvog tipa treninga je intervalni koncept u kome se oformi 8-10 stanica na kojima se radi u intervalima od 30 do 45 sekundi rada i 30 sekundi odmora nakon čega sledi promena stanice. Ovakav sastav treninga je izuzetno efikasan i primenljiv u programima sa ciljem smanjivanja potkožnog masnog tkiva.

Namenjen je i muškarcima i ženama. Svako može prilagoditi sebi intenzitet i, što je veoma važno, ovakav vid treniranja omogućava raznovrsnost i zabavu – svaki trening mora da bude i zanimljiv kako biste imali motivaciju da dođete na naredni.

Pozivamo vas da vežbamo zajedno!

Isprobajte cirkularni trening BESPLATNO. Na taj način ćete se sami uveriti u njegov kvaliet i proveriti da li je za vas. A ako vam se dopadne čeka vas i poklon dobrodošlice!

Prijavite se za BESPLATNI probni trening putem ONLINE formulara i očekujte naš poziv da se dogovorimo oko termina:





 

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.