fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

Dnevnik jednog vežbača: Isidorin proces mršavljenja

28/02/2019

Više ni ne brojim koliko puta sam pokušala da smršam. I uvek je isto; počnem puna entuzijazma, redovna sam na treninzima i pazim šta jedem. A onda počnem da smišljam izgovore – ne moram danas na trening jer sam prešla 6km, nemam čistu opremu, zaboravila sam torbu za trening i ništa mi neće biti od jednog bureka. Pa i jedan preskočen trening neće napraviti razliku, svejedno sam umorna. Ali vrlo brzo to budu dva propuštena treninga nedeljno, više brze hrane i manje motivacije.

Šta se promenilo?

Počela sam da planiram sve. Sve! Od stvari koje ću spakovati u torbu veče pred trening do kupovine namirnica nedeljom. Trener mi pomaže i daje nove ideje zahvaljujući kojima uživam i u ishrani i u treninzima, ali mi najviše znači to što imam svoju rutinu.

Kako izgleda jedan moj dan: Šta jesti pre i posle treninga?

Ne propuštam doručak. Neko može da vežba na prazan stomak, ali to nije moj slučaj. Jutros sam ustala dva sata pre treninga i pojela:

  • Kajganu od 4 belanca
  • Dva parčeta nemasnog sira (ja jedem Ela sir po preporuci trenera)
  • 100g ćurećih prsa
  • Parče dvopeka

Na putu ka teretani pijem vodu da bih sprečila dehidrataciju i obavezno ponesem punu flašicu u salu. Inače popijem dve do tri litre vode dnevno, ali do prvog jutarnjeg treninga mi je potrebno pola litre.

Moj današnji plan treninga

Počela sam na traci. Ne trčim, hodam. Važno je da postepeno podižem temperaturu tela. Menjam ritam ali sa trake silazim nakon 15 minuta. Sledi desetak minuta zagrevanja i razgibavanja kako bih pripremila mišiće i zglobove za trening.

Spremna sam za vežbe snage

Obožavam kružne treninge! Danas radimo vežbe koje aktiviraju celo telo jer one troše najviše kalorija i radimo što više ponavljanja. Doziramo ih tako da jedan deo tela umaram dok drugi miruje kako bih lakše podnela napore. Vežbe snage sa pauzama radimo 40 minuta, a posle se vraćam na traku na kojoj radim od 15 do 20 minuta.

Ništa bez istezanja

Iskreno, istezanje mi jedino prija od celog treninga kakav god on bio. Da, super se osećam posle vežbanja, ali dok trening traje ja jedva čekam istezanje i onaj sjajan osećaj kad znaš da si uradio nešto dobro za sebe.

Istežemo se desetak minuta, pijem vodu i trčim u svlačionicu. Mućkam proteinski šejk, tuširam se i krećem na fakultet. Ručak nam je tek oko jedan…Danas sam ručala:

  • 200 grama ćuretine i mix zelenu salatu
  • Užina: Pomorandža

Moja večera

Sa faxa sam stigla oko pet. I da budem iskrena, bila sam strašno gladna. Zamalo da naručim ćevape i nagradim se jer sam bila vredna ali nisam! Nisam jer me u frižideru čeka 150g marinirane piletine. Pa sam napravila brz obrok od:

  • Nekoliko kockica nemasnog sira
  • 150g piletine
  • Crvene paprike
  • Čeri paradajza

Trener kaže da nije dobro mešati mlečne proizvode i meso, ali ponekad mi se ta kombinacija baš jede.

A onda sledi nagrada

Mislim da su nagrade bitne. Mene motivišu. Ali se trudim da mi u isto vreme ne utiču na rezultate. Moja nagrada za danas je nekoliko epizoda serije koju pratim. (trenutno gledam The Umbrella Academy). Pre nedelju dana sam se počastila odlaskom u bioskop, a prva nagrada mi je bila dvočasovna dremka umesto da oribam kupatilo.

Ležem oko deset da bih se odmorila  i imala dovoljno energije za sutrašnji dan.

I to je to. Obroci mi nisu isti svaki dan i trudim se da mi ishrana bude izbalansirana. Trener tu najviše pomaže jer ja nisam toliko kreativna i da su me pustili da sama smišljam obroke verovatno bih danas naručila one ćevape.

Nadam se da sam danas nekom dala dobru ideju za trening i klopu.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.