• +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

Kako da isplaniraš trening koji će ti dati najbolje rezultate

07/03/2019

Početak godine je idealan da se fokusiraš na ono što želiš da ostvariš u narednim nedeljama, mesecima, pa čak i godinama koje slede. Često upadnemo u zamku prazničnog raspoloženja, nagrađivanje i proslave nikako da prođu, a dok se okreneš već su prošla dva meseca. Vreme je da se zapitaš šta je to što želiš da postigneš i koji je najbolji način da to uradiš. Bitno je da ciljeve postaviš realno, a realni ciljevi će ti sami po sebi biti najbolja motivacija.

Evo nekoliko saveta koji će ti pomoći kako da isplaniraš trening koji će ti dati najbolje rezultate

  • Budi realan

Cilj treba da bude nešto što si zaista sposoban da uradiš. Teško da cilj može da ti bude da istrčiš maraton ako ne voliš da trčiš. Umesto toga fokusiraj se na ono što možeš i znaj da je za ostvarenje cilja potrebno konstantno zalaganje i akcija na dnevnom nivou. Dakle, ako hoćeš veće ruke, guzu, ramena… diži tegove i radi vežbe! I to redovno i u kontinuitetu.

  • Zapiši plan na papir

Biće ti lakše ako sve što radiš imaš na papiru. Još bolje ako imaš nedeljni plan treninga, a tu ti mi možemo pomoći. Korak po korak do cilja, a sve crno na belo. Kad znaš na koji trening i zbog čega treba da odeš, jedino što ti preostaje jeste da se pojaviš.

  • Počni sa jednim ciljem

Hoću da smršam, ali i da se nagruvam, hoću da mi gluteus bude veći, stomak manji, a ruke zategnute… Stani! Polako! Ako ciljeve postvljaš jedan po jedan, veće su šanse da uspeš, nego ako se opteretiš sa više u isto vreme. Jednom kad kreneš i uhvatiš ritam, biće ti lakše da dodaješ i kombinuješ. Najčešća greška koju ljudi prave jeste što bi hteli sve odjednom i ako može za mesec dana. Kako budeš napredovao i kako ti samopouzdanje bude raslo, biće ti lakše da dodaješ, kombinuješ i još brže napreduješ. 

  • Nagradi se

Sad kad imaš realan plan treninga koji pratiš i kad shvataš da je kontinuitet najvažniji, vreme je da se nagradiš za ostvarene rezultate i postignute ciljeve. Mala nagrada neka ti bude još veća motivacija za budućnost. Sećaš se onih farmerki što su bile tesne, e pa više nisu, ili onog kupona za spa koji nije iskorišćen jer te je bilo sramota da odeš, iskoristi ga sad! 

 

Autor teksta:

Trener Slobodan Mihajlović

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.