fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

Kako da ti čučanj bude 10x bolji

27/09/2019
kako da ti cucanj bude 10 puta bolji Fitness Tribe

Nova istraživanja su pokazala da skokovi iz čučnja sa opterećenjem pospešuju aktivaciju mišića 10 puta više u odnosu na običan čučanj

Svi dobro znamo koliko su čučnjevi dobra vežba: aktivacija svih mišića donjeg dela tela i stomaka, čučnjevi će izgraditi snagu I pospešiti sagorevanje masnoća. Takođe je dobro poznato kako se brzo izgubi dah kada uz čučanj kombinujete skokove ili dodate opterećenje.

Sada, zahvaljujući novim testiranjima, možemo uporediti efekte običnog čučnja sa skokom iz čučnja sa dodatnim opterećenjem od 5 kg: razlika u mišićnoj aktivaciji je velika.
Dinamični čučanj je 9-12 puta efikasniji u odnosu na statičan čučanj bez opterećenja. Gluteus maximus je 9 puta angažovaniji, zadnja loža i kvadriceps 10 puta, a listovi čak 12 puta više.
Sam skok zahteva povećanu proizvodnju snage od strane gluteusa, kvadricepsa i listova. Upravo ta mišićna aktivacija odvaja telo od zemlje, prevazilazeći inerciju i gravitaciju.

Povećana mišićna aktivacija pospešuje potrošnju kalorija, (ubrzavajući rad srca zbog povećane potražnje kiseonika). Skok takođe dodatno aktivira I stomačne mišiće: oni su 10 puta aktivniji tokom skoka u odnosu na regularni čučanj.

VAŽNA NAPOMENA: izuzetno je važno prvenstveno usavršiti tehniku običnog čučnja pre nego što povećate intenzitet. Pogledajte video – pravilna tehnika izvođenja čučnja ovde

Probajte Les Mills Tone I uverite se u mnogobrojne benefite raznih varijacija čučnjeva. Više o treningu saznajte
ovde.

Les Mills Tone možeš da probaš potpuno besplatno na Jesenjoj promociji novih Les Mills treninga

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.