fbpx
  • +381 60 405 7367
  • Radnim danima: 7-22h, subotom: 9-21h, nedeljom 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

Kako odraditi efikasan trening kod kuće?

06/04/2020

Kako odraditi efikasan trening kod kuće?

Sasvim je sigurno da smo svi naviknuti da vežbamo u fitnes centrima i prostorima koji su namenjeni za trening i da nam je trening kod kuće a pri ori odbojan kao ideja iz više razloga. Neki nemaju dovoljno prostora, neki bi smetali ukućanima, neki nemaju rekvizite, a smatraju i navikli su da su im potrebni, drugi nemaju tehničkih mogućnosti da prate treninge preko interneta. Ima i onih koje odbija ideja o logovanju na iste. Sve je nekako čudno i nismo naviknuti. Ali, da li je bolje ne trenirati mesec ili dva koliko bi izolacija mogla da traje? Svakako NE.

Iskustva naših vežbača

Da online trening takođe može biti divno iskustvo svedoče svi naši vežbači koji su odlučili da ne sede skrštenih ruku i dozvole da im se forma i zdravlje unižavaju, samo zato što imaju neki od gorepomenutih problema (čitaj izgovora:)).

Kada smo prevazišli sve tehničke poteškoće, jer je i za naš ceo tim ovo potpuno nova situacija, počeli smo da uživamo u ideji da smo pomogli velikom broju ljudi da se unaprede za ovo vreme i pre svega da se osećaju bolje.

EVO ŠTA SU ONI REKLI:

Mi se potpuno slažemo. Jer svaka kriza je ujedno i prilika. I umesto što bismo sedeli po čitav dan i punili se negativom i kritikama sistema, protivili se stvarima koje ne možemo da promenimo, hajde da pomerimo fokus i iskoristimo ovaj period kao priliku da budemo bolji.

Šta smo mi radili ovih dana

Predložili smo po jedan trening dnevno, bez rekvizita, tako da imamo 5 različitih treninga koji pokrivaju sve elemente dobre forme (snagu, kardio, fleksibilnost, disanje…):

Funkcionalni trening: Traje oko 45 minuta sa zagrevanjem i istezanjem. Rade se vežbe snage i umerene kardio vežbe sa sopstvenom težinom bez rekvizita. Akcenat smo stavili na mobilnost zglobova i snagu trupa.

Body Combat: Kardio trening inspirisan borilačkim veštinama. Kombinacija karatea, tekvondoa, kik boksa i tai čija uz moćnu muziku nateraće te da se pokreneš i daš svoj maksimum na svakom treningu u trajanju od 55 minuta.

Les Mills Tone: Sveobuhvatan trening na kome se radi celo telo. Podeljen je na 3 bloka: kardio, snaga i snaga trupa. Traje 45 minuta.

Body Balance: Spada u body and mind treninge. Predstavlja kombinaciju yoge, pilatesa i tai chia. Fenomenalan trening za snagu, bolju ravnotežu, aktivaciju dubokih mišića oko kičmenog stuba. Traje 55 minuta.

Yoga: Trening koji će vas osnažiti i psihički i fizički, osloboditi stresa, ojačati celo telo i doprineti tome da budete fokusirani na sadašnji trenutak kroz disanje. Traje 90 minuta.

Ono što je najbolje u celoj priči je da u uslovima izolacije možeš biti redovniji na treninzima nego inače. To će ti doneti velike benefite, jer kada je u pitanju postizanje rezultata kontinuitet je najbitniji uslov.
Još jedna stvar koja razlikuje naše live treninge od bilo koje druge aplikacije koju možeš da kupiš je to što imaš zakazan trening u tačno vreme i živ kontakt sa instruktorima, a to su navažniji faktori za motivaciju.

Sam pristup je izuzetno lak. Popuniš prijavu sa svojim podacima, na osnovu kojih ti šaljemo mejl sa linkom za pristup i u zakazanom terminu čeka te neko od naših instruktora. Ukoliko ne želiš da se vidiš, možeš kameru držati stalno ugašenu. Na svakom treningu bude od 30 do 50 učesnika što te dodatno stimuliše, jer je efekat grupe nezamenljiv, pogotovu u vreme socijalnog distanciranja.

Prvi trening je besplatan, a učešće možeš prijaviti putem sledeće kontakt forme:

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.