fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-15h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

Nekoliko dobrih saveta kako da vratiš motivaciju za trening

24/08/2020
Nekoliko dobrih saveta kako da vratiš motivaciju za trening Fitness Tribe

Ne, nisi, niti možeš da održavaš visok nivo motivacije uvek kada je u pitanju vežbanje. Naravno
da će ti dosaditi u nekom trenutku određen prostor, vežbe, sprave, ljudi… Ili si možda u nekom
trenutku “tokom korone” rešio da napraviš pauzu dok se stanje ne popravi, a onda si ispao iz
ritma.

Sigurno je i da si tokom leta želeo da se više družiš, da budeš napolju, da izlaziš, ideš na
odmor… Ali, kada ne ideš na treninge kao što si ranije išao osetićeš grižu savesti – Što je
dobro, jer to znači da ti je stalo i da ipak imaš nekakav cilj.

Ovo je priča za ljude koji treniraju već određen
period

Kada staneš ispred ogledala, šta vidiš? A da, evo ga, salo na donjem stomaku, oko kukova,
spuštena zadnjica, slaba ramena, ravan biceps, jedva vidljiv triceps.

ALI, HAJDE DA POSTAVIMO PITANJE, ŠTA STVARNO
VIDIŠ?

Stvarno vidiš osobu koja je radila jedan određen period na sebi i koja je drugačija osoba od one
koja je bila na početku sa vežbanjem. Zar ne?
Salo oko stomaka sada je manje, biceps, iako nije dovoljno velik, razvio se, triceps se ocrtava,
ako nemaš sixpack sigurno je da imaš vidljiv fourpack – Ono salo sa donjeg stomaka ionako ne
možeš da skineš dok ne promeniš ishranu.
U suštini, vidiš osobu koja je stvarno promenila sebe od prethodnog puta i to je i više nego
dovoljno da se motivišeš.

A šta ako je više nemaš? Kako onda da je
vratiš?

Paaa… Postoje tri načina koja mnogi svetski poznati sportisti, atlete, zavisnici od teretane i
treneri koriste.

#1 Pronađi bolje okruženje
Znaš već da društvo u mnogome utiče na tvoje navike. Između ostalih i na raspored i redovnost
treniranja. Ukoliko svi u tvom okruženju treniraju, velika je verovatnoća da ćeš i ti trenirati.
Ukoliko piju pivo, pićeš i ti, ukoliko pale cigaretu samo u izlasku, verovatno je da ćeš i ti to raditi,
ako ne, makar ćeš povući dim, eto čisto da zadovoljiš znatiželju.

Pa jedan od saveta za pronalaženje motivacije je da nađeš gym ili fitness partnera. Taj partner
će ti pomagati, jednako onoliko koliko i ti njemu, da idete na trenige (potencijalnog trening
partnera možeš povesti na World united događaj, koji organizujemo 19. septembra. Ulaz je
besplatan, a potpuno smo sigurni da će te energija na treninzima oduvati i da ćeš jedva čekati
sledeći trening). Ako ne možeš da pronađeš partnera za vežbanje, onda kreni na grupne
treninge, ili angažuj personalnog trenera.

#2 Budi ekstreman
Legenda kaže da je Arnold Švarceneger sve svoje trenerke sekao da budu iznad kolena kako bi
se motivisao da radi više na svojim listovima.
Popularni trener Teri Ašer istetovirao je podsetnik da ne bi izgubio motivaciju prilikom treniranja.
Naravno, ovo su baš ektremni primeri i nismo od onih koji će ti reći teretana i fitness su sve. Ali,
pokušaj da motivišeš sebe ekstremno. Na primer, kupi pantalone veličine koju bi voleo/la da
nosiš – Veću, manju… I radi na sebi dokle god ne staneš u njih.
Ili, izbaci sve namaze iz frižidera i izazovi sebe mesec dana da prirpemaš hranu bez dodataka
kao što je pavlaka, majonez, kečap…
Kupi samo zeleno povrće i voće i smisli obroke sa njima.
Prosto, pokušaj da izazoveš sebe ekstremnim situacijama i videćeš da ćeš pronaći motivaciju.

#3 Počni danas
„Evo, samo da prođe leto pa ću onda. Od ponedeljka krećem. Sutra idem da uplatim
članarinu…“ Koliko smo samo puta ovo čuli?
Nemoj da čekaš sutra. Nemoj da čekaš ni pet minuta. Šta god da želiš da uradiš u vezi sa
pozitivnom promenom u svom životu, počni od tog trenutka. Jer baš tada imaš najveću
motivaciju.
Sve u svemu, šta god da želiš da uradiš za sebe, a da ne remeti drugu osobu, uradi u tom
trenutku kada o tome razmišljaš i, veruj nam, videćeš šta znači biti i ostati motivisan.
Podeli sa nama kako i na koji način ti pronalaziš motivaciju.
Vidimo se i družimo u Tribe-u.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.