fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-15h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

Nevena Marković – Žena, majka, kraljica

24/08/2020


Žena, majka, kraljica

To se obično kaže za sposobne žene koje uspevaju sve. Jedna takva je i naša Nevena koja se porodila pre
samo par meseci. Trenirala je sve do pred porođaj. I to ne bilo koje treninge, nego najteže. Nije prošlo ni
dva meseca od porođaja, kad eto nje na vratima. Ona se i porađa i trenira tokom pandemije!
Nevena je član Trajba od samog početka. Svog muža Nenada, koji je naš instruktor Body Pumpa,
upoznala je upravo u klubu i to je još jedan divan primer koji potvrđuje naziv Trajba – pleme. Kad njen
muž drži trening uvek je u prvom redu. I sada kada se vratila posle porođaja krenula je sa jednim od
najtežih- Body Combatom.

Nevena, vratila si se treninzima u rekordnom roku nakon porođaja. Koliko ti je značilo to što si
vežbala sve vreme u trudnoći?

Značilo mi je dosta s fizičke strane, u smislu da do samog kraja trudnoće nisam osećala tegobe koje manje
više svaka trudnica ima, a to su bolovi u leđima, umor, itd., a zatim i sam porođaj je protekao brzo i lako,
kao i oporavak. Takođe, psihički mi je značilo s obzirom na to da sam neko ko je navikao godinama
unazad da redovno trenira, pa mi trening predstavlja deo svakodnevne rutine.
Svi smo te začuđeno gledali sa šipkom I tegovima dok izvodiš sva ona ponavljanja na Pump-u.

Kakav je uopšte osećaj raditi takav trening u trudnoći?

Obično trudnicama savetujemo da rade treninge nižeg intenziteta.
Imala sam sreće da je trudnoća bila lagana i bez problema, pa sam uz odobrenje lekara nastavila da
treniram Pump, naravno uz manje kilaže nego inače, a samim tim je smanjen intenzitet treninga. Tokom
trudnoće, kako stomak raste, tako je napor za leđa sve veći, pa mi je bilo bitno da osnažim trbušne mišiće
i time smanjim pritisak na leđa. Upravo to je ono što najviše radi tokom celog Pump treninga, pa makar
ga radili bez ikakvog opterećenja.

Pre koliko si se porodila?

Pre skoro 2 meseca 🙂 U principu, ukoliko je sve u redu, uz odobrenje lekara, sa treniranjem
može da se počne 6 nedelja posle porođaja, tako da čim je došao taj dan, pojavila sam se na
vratima Trajba.

Jesi li bila uplašena budući da si se porodila u sred pandemije?

Ne mogu da kažem da nisam bila pomalo zabrinuta ali porođaj je morao da se desi te sam se
nadala da će sve biti u redu. U bolnici postoje razne procedure i mere opreza kako bi se zastitili svi
prisutni, pa je jedna od zanimljivosti bila i nošenje zaštitne maske čak i tokom samog porođaja.
Posle samo par meseci vraćaš se treninzima i počinješ sa jednim od najtežih – Body Combatom.

To znači da se osećaš sjajno?

Osećam se spremno za sve treninge ali sam svesna da će ipak trebati neko vreme kako bih povratila
kondiciju i snagu celog tela. Na Combatu je naglasak na kondiciji a uz to je i zabavan pa sam za svoj
„povratnički trening“ izabrala njega.

Je l` ti teško pao taj prvi trening nakon porođaja?

Kao i posle svake veće pauze, a naročito kad je razlog pauze trudnoća, bilo mi je naporno i teško. Trudila
sam se koliko mi telo trenutno dozvoljava, a nadam se da će mi svaki sledeći Combat pasti bar malo
lakše.

Kakav je tvoj stav po pitanju vežbanja u grupi u ovom periodu?

Smatram da situacija sa virusom neće uskoro prestati i svi treba da naučimo da živimo sa tim jer život nije
stao. Što se mene tiče, ne vidim prepreku za grupne treninge ukoliko smo svi odgovorni, vodimo računa o
higijeni i sprovodimo sve preporučene mere.

Da li dolaziš na World united?

Naravno, već sam se prijavila. Volim da budem u prvim redovima kada dolaze nova izdanja. Svi zainteresovani mogu se prijaviti ovde

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.