fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

Saznaj kako da smršaš

17/04/2019
kako smrsati za 8 nedelja naslovna fitness tribe

Definisano i zategnuto telo. Uzak struk, izvajani bokovi, čvrste, vretenaste noge bez celulita. Visok nivo
vitalne energije. Jednom rečju mladost i zdravlje. Kako se to postiže?
Sve sale u našem fitnes centru u aprilu su pune vežbača koji žele upravo to. Svi hoće brze rezultate, jer bliži se leto- vreme skidanja. U aprilu svi dolaze na konsultacije sa personalnim trenerima, svi hoće da urade za sebe nešto dobro, da saznaju šta je to što treba da rade kako bi se nešto na njima i u njima promenilo. Svima je potrebna promena! Oni koji su trenirali po tri puta nedeljno ili manje sada povećavaju broj treninga, vežbači sa grupnih treninga vezuju po dva časa za redom (posle Body Pumpa ostaju recimo i na Combat-u ili Glute and Core-u). Naravno, kada sunce ogreje imamo i više energije i više volje.

ZAŠTO 8 NEDELJA

Dva meseca je dovoljan period da se postignu vidljivi rezultati i da se oni fiksiraju. Ovo je veoma važno, jer ćelije treba da zapamte novu informaciju i da se ne vraćaju na staro. Ceo proces zavisi naravno od životnih navika. Potrebno je da doneseš odluku o promeni i svakodnevno je držiš u svesti. Impuls koji šalješ kada formiraš nameru „Ja to hoću“ vodiće te ka rezultatu.

NAMERA JE VEĆ POLA OBAVLJENOG POSLA

Do sada si sigurno mnogo puta čitao/la o raznim dijetama i načinu treniranja, ali možda ti niko nije objasnio kako da od svog uma napraviš najvećeg saveznika. Informacije iz tvoje svesti oblikovaće tvoje telo, kao i cilj koji postaviš. Zato, uzmi papir A4 formata, napiši koji je tvoj cilj za 8 nedelja. Šta je to što ti želiš? Uži struk? Manji bokovi? Manje celulita na nogama? Bolji tonus svih mišića? Ispod cilja nacrtaj ili zalepi sliku ili konture svog tela kakvo treba da bude. Dobro ga pogledaj, zapamti detalje, a onda snagom misli „navuci“ tu sliku na sebe kao da oblačiš novo odelo. U sebi reci da je to tvoja norma. Tvoj um počeće vrlo brzo da te vodi ka izvršenju.

OBIM TRENINGA JE VAŽAN

Sada kada smo postavili cilj i uposlili um da radi za tebe, treba da znaš nešto i o dobrim navikama koje će ti pomoći u ovom procesu. Kada želiš da istopiš suvišne masti, važan je obim aktivnosti. Ukoliko si aktivan/na svakoga dana, to će drastično ubrzati proces. Najbolje je ujutru, ukoliko je moguće pre doručka i ne mora da traje dugo. Umereni kardio od pola sata na prazan stomak doprineće ti da počneš intenzivno da sagorevaš masti. Uveče nakon posla i dnevnih aktivnosti organizam je umoran i već pod stresom.
Uveče se opuštaj. Hormon stresa ne doprinosi topljenju masti. Isto tako, kada pojedeš bilo šta pre kardio treninga, tvoj pankreas luči insulin – hormon koji će takođe blokirati enzim lipazu, zadužen za ubzavanje procesa razgradnje telesnih masti.

BITNO JE I ŠTA JEDEŠ

Veoma je bitno šta unosimo u sebe. Kada čovek poštuje svoje telo, onda neće želeti da unosi u njega svakakve sadržaje. Čuvaće ga kao svoj hram, što ono zapravo i jeste. Naše fizičko telo pre svega treba da bude dovoljno hidrirano. Osvesti značaj vode. Voda čini najveći deo našeg tela i odličan je provodnik informacija. Vodu takođe možemo da programiramo mislima. Na bokalu ili flaši u kojoj držiš vodu takođe možeš da napišeš one ciljeve sa papira. Dalje, ono što treba da znaš vezano za ishranu je da ne jedeš industrijsku i procesuiranu hranu. Većina toga što nađeš u marketima je upravo to. Zato, pažljivo biraj. Jedi celovitu, „čistu“ hranu. Sve što je konzervirano, upakovano, procesuirano neće ti doneti dobrobit. Dakle, mnogo bitnije od opterećivanja određenim jelovicima i kalorijama je da osvestiš momenat uzimanja hrane. Da razmišljaš o tome da hraniš svoje telo. I uvek se zapitaj da li ga ovo što sada unosim hrani ili truje.

Sve je dakle u svesnosti. Da bi se bilo koja promena dogodila potrebno je da osvestimo problem, definišemo nameru, kažemo umu šta hoćemo da odradi za nas i da svakoga dana držimo u svesti (i na papiru) misao „Ja to hoću“. Kada ovo možemo i uvežbamo, sve drugo će spontano dolaziti. I treninzi ishrana. Jednostavno, ovako struktuirana svest doneće ti brze rezultate odmah.

 

Prijavi se za besplatni probni trening

 

Autor teksta:

Ivana Spasojević

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.