fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

Šta treba da znaš pre prvog grupnog treninga

23/05/2020
sta treba da znas pre prvog grupnog treninga fitness tribe

Konačno si odlučio da izađeš iz zone komfora i raduješ se svom prvom danu u teretani.
Verovatno očekuješ preoblikovanje života i tela, a možda i nemaš neki veliki cilj, samo želiš da se pokreneš I oslobodiš telo napetosti. Koji god da je motiv, sve što nam je nepoznato stvara nam blagi stres. Dok ga ne upoznamo. Zato smo hteli da ti malo približimo stvari koje su bitne
da znaš kad prvi put dolaziš. Tako ćeš se sigurno osećati sigurnije. Naravno, svi u timu ćemo se potruditi da se odmah osećaš dobrodošlo i kao da si tu već dugo.

Prvog dana na treningu nemoj da preteruješ. A ni sledećeg. Znamo da atmosfera može da te ponese I da ti se u tom trenutku učini da možeš, ali polako. Prvi dan je stres.

Nije sramota da izađeš iz sale posle 20 minuta. Da bi počeo pametno potrebno je da svom telu daš prostora da se adaptira na novinu. To može da traje i dve nedelje. Zato u početku počni sa kraćim intervalima, pa iz treninga u trening povećavaj. To znači da tih dana možeš slobodno da izađeš posle 20 minuta ili pola sata. Niko te neće čudno gledati.

Mi imamo praksu da odmah na početku pravimo nedeljne planove treninga. To znači da se nakon svake nedelje sastaješ sa trenerom i pravite plan za narednu nedelju u odnosu na to kako se osećaš i kako je protekla prethodna nedelja. Ovo će ti jako pomoći da održiš motivaciju, jer ćeš uvek imati osećaj da radiš ono što je adekvatno za tebe. Jednostavno, nećeš lutati.

Obrati pažnju na disanje. Kada je teško nemoj zadržavati dah. To će u tvom telu stvarati veliki pritisak.

Treba da imaš flašicu sa vodom i peškir.

Pre samog početka javi se treneru. Bitno je da zna da si nov, jer će moći da obrati veću pažnju. Važno je da budeš što bliže bini jer tako najbolje možeš da pratiš trenera i čuješ njegove instrukcije dok on istovremeno ima mogućnost da te vidi i koriguje. Iz prvih redova se najbolje vidi i čuje trener i tu se najbolje oseća energija grupnog treninga.

Muzika je takođe važan deo grupnih treninga budući da se pokreti izvode u bitu. Svaka pesma je posebno rađena za svaki set vežbi i izuzetno je podsticajna. Neverovatno je recimo kako rock zvuk može da podstakne um i telo na veću izdržljivost. Zato se trudi da ispoštuješ ritam.

Ukoliko si prvi put na Body Pump-u važno je da postaviš opremu na mesto u sali koje si izabrao i koje nije neizostavno u zadnjem redu. Početnici obično žele da se sakriju:) Ali je mnogo bolje da stanete negde bliže, gde ćete bolje videti instruktora. Dakle, uzimaš svoju šipku, osigurače, pločice i strunjaču. U Body Pumpu radi se veliki broj ponavljanja i koriste se male težine. Radićeš sve glavne mišićne grupe kroz pokrete podizanja, od veslanja do potisaka. Prednost ove vrste vežbanja je ta što brzo podiže otkucaje srca i pomaže bržoj izgradnji mišića, a istovremeno poboljšava snagu i gustinu kostiju. Drugim rečima, zaista je dobro za tebe. Zato je toliko popularan.

Ukoliko prvi put dolaziš na Body Balance recimo, važno je da znaš da se on zasniva na yogi i pilatesu i da ti je za njega od rekvizita potrebna samo strunjača. U toku samog treninga nisu ti potrebne patike, dovoljno je da imaš udobnu odeću za vežbanje i peškir. Takođe je važno da znaš da će instruktor pokazivati teže i lakše opcije, tako da za početak možeš raditi lakše, ne zato što si slab, već da bi savladao tehniku izvođenja pokreta. Što duže budeš dolazio, tvoji pokreti će biti savršeniji i moći ćeš da osetiš sve benefite treninga. Body Balance započinje inspirativnim Tai Chi zagrevanjem, gde se
stavlja fokus na disanje koje će te pripremiti za sve ono što sledi, kao što su Pozdrav suncu, snažni ratnici, otvaranje kukova, položaji uvrtanja i osnovne vežbe inspirisane Pilatesom kojima se osnažuje core. Nakon toga slede i opuštajuće vežbe koje prati umirujuća muzika i na samom kraju relaksacija kao idealna završnica ovog sjajnog treninga.

Imali bismo da pišemo još dosta o svakom od treninga, ali svakako, čim se prijaviš za prvi
trening, instruktor će te dočekati i objasniti sve što je najbitnije kako bi tvoj prvi put u gymu bio
prijatan, i kako bi se na kraju dana osećao uspešno.
Vidimo se u sali!

Popuni prijavu ispod, popuni kontakt formu, i tvoje mesto na BESPLATNIM treninzima je
rezervisano...

Prijavi se za probni trening

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.