fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

SVE ŠTO TREBA DA ZNAŠ O BODY COMBAT-U

02/04/2019

SVE ŠTO TREBA DA ZNAŠ O BODY COMBAT-U

Body Combat je energičan trening koji kombinuje pokrete više borilačkih veština, koji će vam pomoći da budete fit, brzi i snažni. Nakon treninga Body Combata osećate se osnaženo i moćno.

ZAŠTO JE BODY COMBAT EFIKASAN?

Body Combat karakteriše kombinacija nekih od najsnažnijih pokreta iz nekoliko različitih borilačkih veština. Motivišući instruktori i neverovatna muzika su ono što vas gura da ostvarite svoj pun potencijal. Trening se zasniva na postulatima takozvanog “Cardio Peak” Treninga, koji podrazumeva održavanje srčane frekvencije u aerobnoj zoni (između 60 i 80 procenata od maksimalnog broja otkucaja srca) u kombinaciji sa intervalima u kojima dolazite do submaksimalnog intenziteta (od 85 do 90% od maksimuma). Ova specifična mešavina nižeg i višeg intenziteta gradi kardio izdržljivost, a takođe pokreće efekat sagorevanja masnoća povezanih sa intervalnim treningom visokog intenziteta.

KOLIKO KALORIJA SAGORITE TOKOM BODY COMBATA?

Možete očekivati da ćete sagoreti oko čak 700 kalorija tokom 55-minutnog treninga Body Combat-a. Takođe ćete izgraditi kardio izdržljivost, oblikovati i zategnuti ruke, leđa i ramena, trenirati noge i ojačati core (trup).

KOJE VEŽBE RADITE TOKOM BODY COMBAT-a?

Body Combat koristi elemente karatea, tekvondoa, boksa, muai taia, kapoere i kung fua. Ali ne brinite, ne treba vam nikakvo iskustvo borilačkih veština – tokom zagrevanja instruktori će vam pokazati sve pokrete. Jačaćete kroz razne kikove, aperkate i krošee. Takođe se rade vežbe poput iskoraka, čučnjeva i sklekova.

DA LI BODY COMBAT STVARNO DAJE REZULTATE?

Body Combat ne samo da je ubica kalorija, već je i vežba za celo telo koja gradi snagu gornjeg i donjeg dela tela i pruža izvanredan trening core-a. Istraživanja pokazuju da, u poređenju sa uobičajenim vežbama za stomak, pokreti kao što su frontalni kikovi nogama i brzi naizmenični direkti su superiorniji, a efekat na core koji dobijete od ovog treninga ekvivalentan je 1700 trbušnjaka.

KOLIKO UTRENIRAN TREBA DA BUDEŠ?

U Body Combat-u postoje opcije koje odgovaraju svim nivoima kondicije, a instruktor je tu da vas obuči svim pokretima. Kada tek počinjete, dovoljno je i da ostanete na pola treninga, pa da kasnije vremenom povećavate intenzitet. Nekad je potrebno da prođe i nekoliko treninga da zaista osetite Combat, ali onda se vrlo brzo „navučete“.

KOLIKO ČESTO TREBA DA TRENIRATE BODY COMBAT?

Za odlične rezultate preporučujemo ovaj trening dva do tri puta nedeljno. Dodajte ovome i neki trening snage poput Body Pumpa i fleksibilnosti, poput Yoge ili Body Balance-a i oblikovaćete i tonirati svoje tijelo za kratko vreme.

ŠTA VAM JE POTREBNO ZA TRENING BODY COMBAT-A?

Ne treba vam nikakva oprema. Stabilne patike i udobna odeća za vežbanje (izbegavajte uske trenerke jer one mogu ograničiti vaše pokrete), flaša sa vodom i peškir.

MOŽETE LI BODY COMBAT DA RADITE U TRUDNOĆI?

Nije dobro trenirati Combat dok ste trudni. Tokom trudnoće oslobađanje hormona kao što su estrogen i relaksin može dovesti do toga da su zglobovi manje stabilni, jer se opuštaju tetive – tako da jaki udarci mogu negativno uticati na kukove i karlicu.

 

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.