fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

SVE ŠTO TREBA DA ZNATE O BODY BALANCE-u

23/03/2019

Motivišući spoj yoge, tai chia i pilatesa, Body Balance će poboljšati vaš um, vaše telo i vaš život.

ZAŠTO JE BODY BALANCE EFIKASAN?

Body Balance karakteriše naučna kombinacija jednostavnih yoga pokreta, sa elementima Tai Chi-a i Pilates-a. Pokreti su pažljivo izabrani kako bi ojačali celo telo i povećali fleksibilnost, a praćeni su savršenom muzikom koja vam pomaže da se opustite, tako da lako zaboravite da zapravo kroz trening izazivate svoje telo i da ga menjate na bolje.

KOLIKO KALORIJA SAGOREVATE RADEĆI BODY BALANCE?

Tokom treninga fokus je na poboljšanju funkcionalne snage trupa, povećanju pokretljivosti zglobova i stvaranju osećaja blagostanja i smirenosti, a ne kalorijskog sagorevanja. Stoga vam predlažemo da zaboravite na sagorevanje kalorija i da prihvatite povećanu fleksibilnost, poboljšanu snagu i smanjeni stres koji donosi Body Balance.

KOJE VEŽBE IZVODITE TOKOM BODY BALANCE-a?

Trening počinje zagrejavanjem inspirisanim Tai Chi-em, gde vas fokus na disanje pozicionira za ono što će doći – okrepljujući niz “pozdrava suncu“, pozicija pod nazivom Ratnik 1, 2 i 3, otvaranja kukova i naravno deo iz Pilates treninga za jačanje trupa kroz vežbe koje jačaju upravo one mišiće koji daju stabilnost i potporu čitavom telu, sa posebnim akcentom na duboke mišiće stabilizatore trupa (poznate kao mišići centra – Core). Trening se završava opuštanjem.

DA LI BODY BALANCE ZAISTA DAJE REZULTATE?

Bilo da želite da izgradite fizičku ili mentalnu snagu, Body Balance će to učiniti. U mnogim studijama je pokazano da ovaj trening pomaže u smanjenju masnog tkiva, povećanju snage u leđima, poboljšanju fleksibilnosti i ublažavanju anksioznosti. Body Balance takođe značajno poboljšava ravnotežu i brzinu hoda, što je odličan pokazatelj povećane vitalnosti.

KOLIKO ISKUSTVA U TRENIRANJU TREBA DA IMATE?

Nimalo! Ako niste probali jogu ranije, Body Balance je odličan uvod. Pratite svog instruktora i on će vam pokazati sve odgovarajuće opcije – ne brinite se o tome šta drugi rade, samo radite ono što vam odgovara. Kada počinjete, dovoljno je da odlazite na Balance par puta nedeljno i da ga kombinujete sa drugim programima, trebaće vam nekoliko treninga da počnete da „osećate“ sve pokrete, ali posle nekog vremena kad ih sve usvojite, bićete veoma sigurni i zadovoljni.  

KOLIKO ČESTO TREBA ODLAZITI NA TRENINGE BODY BALANCE-A?

Samo jedan čas nedeljno je sve što je potrebno da počnete da uživate u blagodetima programa. Ako ste u mogućnosti da dolazite na tri časa nedeljno, videćete veliku fizičku i mentalnu korist.

ŠTA VAM TREBA ZA TRENING BODY BALANCE-A?

Ukoliko imate svoju omiljenu prostirku za yogu možete je poneti, ali vam ne treba. Ne trebaju vam ni patike. Jednostavno nosite udobnu odeću za vežbanje, a idealno je da se nešto toplo obuče tokom završne faze opuštanja.

MOŽETE LI IĆI NA BODY BALANCE U TRUDNOĆI?

Ako ste trudni, redovne Body Balance sesije mogu biti odlične za održavanje osnovne kontrole i ravnoteže mišića. Ali pre nego što počnete, preporučujemo vam da razgovarate sa svojim lekarom, koji će vas savetovati na odgovarajući način, jer oni najbolje poznaju vaše stanje. Takođe je važno da vaš instruktor zna da ste trudni, tako da vam može predložiti neke izmene tokom časa.

U videu ispod pogledajte kako izgleda trening Body Balance-a.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.