fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-15h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

VIP PROGRAMI

Šta je VIP trening?
VIP trening je veoma sličan personalnom treningu. Vežbaš sa ličnim trenerom koji ti pomaže da ostaneš fokusiran I dobiješ plan koji je u skladu sa onim što tebi treba I tvojim sposobnostima. Razlika je u tome što termin deliš sa još nekoliko vežbača. Trener je tu da prati tvoj napredak, da te motiviše I zajedno sa tobom postavlja targete. U pitanju su, dakle, male grupe vežbača u kojima svako sprovodi svoj program. Pored toga, ukoliko ti je za postizanje rezultata potrebno više od 3 treninga nedeljno, tvoj lični trener u nedeljni raspored ubacuje I grupne treninge.


Kome je namenjen?

Ukoliko se dvoumiš između grupnih i personalnih treninga, VIP treninzi su idealno rešenje za tebe.

Sertifikovani trener pratiće tvoj napredak od samog početka, izraditi plan treninga u skladu sa tvojim ciljevima i redovno ga prilagođavati.

Ako si od onih koji bi pored personalnih treninga hteli da se povremeno opuste na yogi ili urade neki dodatni kardio trening tokom nedelje, ovo je sjajna opcija.

Suština VIP programa je da pronađeš idealnu kombinaciju treninga za sebe.

Benefiti VIP treninga
Najbolja stvar kod VIP treninga je da su rezultati neminovni, samo ukoliko si redovan! Želiš da smršaš, zategneš se, oblikuješ, ili eliminišeš stres i odmoriš se? Treninge biraš sam u skladu sa ciljem I senzibilitetom, tako da svaki možeš ostvariti.

Benefiti svih treninga, kao i uvek, su pozitivan uticaj na tvoje zdravlje, raspoloženje i samopouzdanje.

Prijava za probni trening

TIPOVI VIP TRENINGA

  • Program za mršavljenje

    Za zdravu redukciju telesnih masti nije dovoljno samo promeniti način ishrane i smanjiti kalorijski unos. Ovo je svakako neophodno, ali je fizička aktivnost presudna u procesu mršavljenja.

    Naš tim trenera najpre radi potrebnu dijagnostiku kako bi se utvrdilo početno stanje, postavili targeti i način kako da se što zdravijim putem dođe do cilja. Jačina i vrsta treninga zavise od stepena gojaznosti, kao i od opšteg stanja organizma.

    Glavni prioritet je uvek očuvanje i poboljšanje zdravlja.

  • Program za hipertrofiju (povećanje mišićne mase)

    Za stimulaciju mišićnog rasta potreban je pravilan program treninga.
    Progresivno povećanje opterećenja i intenziteta treninga dovešće do rezultata, kao i pravilna ishrana i dovoljno odmora.

    Najbolje vežbe za izgradnju mišićne mase su osnovne vežbe koje uključuju više mišićnih grupa u pokret, a deluju stimulativno na lučenje hormona rasta. Pored toga, potrebno je raditi i izolacione vežbe koje doprinose ukupnoj simetriji tela.

  • Program za oblikovanje tela

    Ovaj program je za one vežbače koji ne treba ni da smršaju, ni da se ugoje, već samo da poprave tonus mišića, zategnu i preoblikuju određene delove tela.

    Najčešći problemi koje vežbači imaju su: kod žena manja masa gluteusa (sedalnog mišića), zatim takozvane jahaće pantalone, kruškast oblik građe, slabiji gornji deo tela.

    Kod muškaraca česti problemi su asimetrija u donjem i gornjem delu tela, masne naslage oko stomaka, nedovoljno razvijen grudni mišić u odnosu na ramena i ruke.

  • Trening za tinejdžere

    Ovaj program kreiran je specijalno za tinejdžere, a u cilju razvijanja njihovih zdravih navika i kondicije. Takođe, akcenat je na prevenciji ili ispravljanju deformiteta kičmenog stuba, koji su u ovom periodu česti. Tokom treninga primenjuju se kardio vežbe, vežbe oblikovanja, korektivne vežbe za unapređenje držanja i, na kraju, vežbe istezanja.

    Trening za tinejdžere namenjen je mladima od 13 do 18 godina sa ciljem da nauče da vežbaju na pravilan način pod nadzorom trenera u malim grupama do 5 vežbača.

    Snažno i pokretljivo telo bez deformiteta. Pravilno uvođenje u trenažni proces.

FAQ

  • Šta treba da ponesem na trening?

    Sve što ti je potrebno za trening su čiste patike, voda, peškir i komotna sportska oprema. Mi imamo sve ostalo!

Imate dodatna pitanja? KONTAKTIRAJTE NAS