• +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

Vežbe za trup i kičmeni stub pre skijanja

14/01/2019

Kako da brzo ojačaš trup i kičmeni stub pred odlazak na skijanje

Naš instruktor Sloba pokazaće ti kako da ojačaš mišiće trupa i kičmenog stuba i sprečiš povrede na skijanju.

Ovu vežbu možete raditi u težoj i lakšoj varijanti. Izaberite sami i probajte da držite bar 40s.

Kontrola pokreta i postepeno podizanje omogućiće ti jaču kontrakciju i bolji efekat.

Ovom vežbom aktiviraćeš donja leđa i gluteus (izuzetno važni mišići kako za skijanje, tako i za svakodnevno funkcionisanje)

Bočni izdržaj možeš raditi sa kukovima u vazduhu ili spuštenim na pod (lakša varijanta)

Vežbe sa narušenom ravnotežom snažno aktiviraju mišiće trupa

Ako si ove sezone rešio da se dobro pripremiš za skijanje, možeš i da razmotriš neki od programa posebno dizajniranih za skijaše u trejanju od dve, četiri i šest nedelja. Naša ponuda za skijaše

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.