fbpx
  • +381 11 40 57 367
  • Radnim danima: 7-22h, Vikendom: 9-21h
  • Kneginje Zorke 60, Beograd

Zašto je trening Body Balance odličan za vežbanje kod kuće?

04/05/2020

U situaciji koja nas je zadesila, gde najveći deo vremena tokom dana provodimo u zatvorenom prostoru u
trouglu stolica/frižider/krevet, jedan od načina da ostanemo aktivni i održimo raspoloženje i formu jeste
trening Body Balance-a.

Prednosti ovakvog treninga su mnogobrojne:
• zahteva malo slobodnog prostora i moguće ga je raditi bez bilo kakve dodatne opreme (ukoliko
nemamo sopstvene prostirke dovoljan je i tepih/parket i peškir);
• zaokruzenost trenažnog ciklusa - sadrži vežbe razgibavanja, funkcionalne snage, istezanja
• I, što je još važnije u vremenu povećane anksionzosti i poremećenog redovnog funkcionisanja,
pomaže nam da se povežemo sa samima sobom, da naučimo da dišemo na pravilan način i da se
kroz povezivanje pokreta i daha oslobodimo negativne energije i poboljšamo opšte fizičko stanje
i, sto je još vaznije, raspoloženje.

Evo šta kažu naši članovi koji ga vežbaju I u klubu I kod kuće online:

Maja Đurković
Body Balance je efikasan trening za uklanjanje dnevnog stresa, kao i ukočenosti tela izazvanim
dugim sedenjem za računarom. Ne zahteva mnogo prostora, dešava se sve na ili oko jedne
strunjače. Vežbe su manje ili više zahtevne, odnosno pogodne da se modifikuju prema fizičkoj
spremnosti vežbača ili dnevnom raspoloženju. Lako se prate online zbog svoje “usporenosti”,
odnosno jasno se vide pokreti instruktora.
Body Balance ima sve elemente za vežbanje kod kuće: mali prostor, snaga, relaksacija...

Maja Trudić Krnjajić
Znači mi kućni trening on line, jer sam opuštenija kada radim kod kuće, a i ne moram nigde da odlazim
da bih vežbala.
Pored toga, tu je i ušteda vremena.

Ivana Čorbić
Body Balance je odličan za vežbanje kod kuće jer ne zahteva komplikovanu fitnes opremu.
Jedino što vam treba je sopstveno telo. To je i inače moj omiljeni trening jer mi omogućava da
radim na ravnoteži, rastegljivosti i snazi core mišića. Uvek možete da nađete par kvadrata
prostora i dobar deblji peškir i da nešto učinite za sebe. Dobar je izbor i ako tek počinjete da
vežbate i u kombinaciji sa nekim kardio treningom ako ste iskusan vežbač.

Mirjana Stiković
Body Balance mi odgovara u potpunosti jer sadrži i klasično istezanje tela iz yoge, a takođe se
rade i različiti elementi za snagu. Instruktori vode trening da nakav način da nema
zabušavanja:)

Vera Radnić
Iako sam ljubitelj grupnih treninga, zbog zajedničke energije i celokupne atmosfere, od momenta kada su prešli na online platforme, specifično je da razliku kod online verzije Body Balance-a apsolutno nisam primetila. Pogodno je trenirati bilo gde, čak i ukoliko nemamo puno prostora. Takođe, to je trenining u toku kojeg smo posebno fokusirani na naše telo, a ne na grupu, tim pre eto i prednosti online časa sa obzirom da je šansa za potpunu koncetraciju, privatnost i mir povećana 🙂

Ps: Svakako moram pohvaliti naše instruktorke Radu i Natašu, devojke su divne, pozitivne i maksimalno posvećene!

Anđelka Brković
Sama ideja produženog boravka u kući tokom vanrednog stanja uz ograničenje kretanja koje je to sve podrazumevalo, već je bila počela da mi stvara blagu paniku. A onda ste vi osmislili i ponudili online treninge, što je meni lično bio spas tokom celog ovog perioda (za koji se nadam da lagano ostaje iza nas). Na tome sam vam beskrajno zahvalna!
I iako se jako radujem brzom povratku u klub, shvatila sa da vežbanje kod kuće, čak i u regularnim životnim okolnostima, može biti dobra opcija. Za Body Balance to, čini mi se, posebno važi, jer je to tip treninga koji ne zahteva puno prostora, kao ni rekvizite (izuzev možda prostirke, a čak se i to može lako improvizovati). Iako mislim da je rad u grupi nesporno lepši, da pruža jaču motivaciju, čini mi se da je ekipa sa Balance-a, čak i u virtuelnom okruženju na čelu sa Radom i Natašom (njima dvema posebne pohvale i zahvalnost), uspela da ostvari dobru komunikaciju i međusobnu konekciju, pa tako i dobar deo efekta i atmosfere grupe. Zato verujem da ću i u dolazećem periodu koristiti mogućnost kućnog vežbanja Body Balance-a, makar povremeno.
Još jednom, hvala na sjajnoj inicijativi i realizaciji svih online programa.

Isidora Vidojević
Za tu vrstu treninga je potrebna koncentracija, nije neophodno biti u velikoj grupi, pa je zato jednostavno raditi u kućnoj varijanti uz dobre instruktore, kao što su Rada i Nataša.

Prijavi se OVDE, i poslaćemo ti pristup Zoom-u

Molimo vas da prijave izvršite minimum 30 minuta pre početka treninga.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.